• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

tamer

tamer

Detailing guru
4 jan 2009
3.372
193
43
Utrecht
Hey, ik zit al een paar dagen te denken wat ik als zomervelgen zal aanschaffen voor de jetta.
Er zijn verschillende opties mogelijk voor mij.
Ik wil het zelf in eerste instantie bij vw houden, al is audi en bbs ook mogelijk.

Ik heb zelf al een hele tijd de a8 stars in gedachten en deze heb ik ook thuis liggen, alleen zijn het opknappers.

Zou graag meningen van jullie willen horen qua velg en kleur.

Ik zit aan deze velgen te denken:

Audi a8 stars
Audi bbs speedline
Vw r36
Vw vancouver

Kleuren waar ik aan denk:

zilver, zwart, antraciet of de kleur van de auto.

De auto heeft een standaard sportonderstel en ik denk in eerste instantie aan vaste verlagingsveren van 40 mm, al zal de verlaging dan minder uitpakken. Schroefset is natuurlijk ook een optie.

Laat maar horen:)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Ik zat ook te dubben tussen foto 2 en 3.
Zou toch de velg van foto 3 doen bbs is net iets te "binkie" voor dit type auto al vind ik het echt een mooi type velg maar de r36 heeft een strakkere nette uitstraling.
Slechts mijn mening...
 
Hier ook gestemd op de R36 velgen. Maar de huidige velgen vind ik eigenlijk ook niet verkeerd...
 
'andere optie' gestemd.

Geen idee of het past maar ik vind deze velg (vw Bathurst ?) wel erg mooi op een donkergrijze auto!
001-2.jpg
 
Zonder twijfel: 3e foto!

Want:
1e foto: spaken te dik waardoor het 1 groot log geval lijkt
2e foto: veel te druk
4e foto: niet symmetrisch en ik weet niet of er een 'linker-versie' en een 'rechter-versie' beschikbaar is (zo niet: dan zal de linkerkant van de auto er anders uit zien dan de rechterkant, en dat vind ik zo enorm lelijk...).
alternatieven: heb ik niet.
Vandaar dus foto 3 (die ik ook gewoon echt mooi vind overigens!).
 
Bedankt alvast voor de leu ke reacties. Tot nu komt er wel een uitslag uit wat wel in de buurt komt van wat ik dacht. Ik denk persoonlijk dat de r36 en vancouver een sjieke uitstraling geven en de stars en speedlines meer het brute. Als zal de auto wel erg laag moeten staan bij de audi's. Anders gaat het niet staan denk ik. Ik wil ook niet plat op zijn buik gaan met die auto, het is een daily en de kids en vrouw moeten ook mee. volgens mij is de auto nu standaard 1,5 lager, alleen ben ik bang dat als ik bv veren van 40mm er op zet dat het het net niet mooi uitpakt.
 
Voor de 2e gestemd..........vind dat model echt wel mooi .
Heb je ook een totaalplaatje waar de 2e en 3e op de wagen staan ??( fotosoep oid )