• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

tamer

De bbs speedlines zijn ook erg mooi idd. Het enige wat me daarbij tegenhoud is dat ik niet groter dan 18 wil. Al bestaat er ook een oem versie in 18 inch als ik het niet verkeerd heb
 
emiel10;349989 zei:
Klein beetje bevooroordeeld, maar zou ook de R36's kiezen onder deze auto, al blijf ik erg fan van de speedlines, als deze niet zo poetsgevoelig waren had ik ze allang een keer gehad...

Das toen ook de rede dat ik de BBS RS861 de deur uit gedaan, mijn te veel poetsen.
 
iPolo;349921 zei:
Velgen011.jpg


Ik vind dit gewoon dik!

Nu ben ik toch echt om voor deze velgen! Helaas kan ik mijn stem niet intrekken.
 
18" is inderdaad de kleinste oem maat. Helaas geen 17", want dan had ik ze ook onder de auto gedaan :( .
 
Je moet nemen wat jezelf het mooist vindt Tamer, persoonlijke smaak is een belangrijk bezit. Maar voor wat het waard is -en dat zal je niet verrassen- de R36 vind ik de beste keus.
 
Dank je wel Johan, je mening is zeker wel wat waard voor mij:)^
Ik dacht al dat jij voor de r36 zou kiezen;) de poll laat tot nu toe wel een duidelijke winnaar zien.
Als ik dezelfde poll zou starten op het vwforum dan denk ik dat ze wel massaal op de stars en bbs speedline hadden gestemd. Zo een gevoel heb ik.
Maar de vancouvers vallen af voor mij.
De r36 en stars, een van de twee gaan het worden denk ik, mede omdat de bbs speedline zeldzaam is en men er vaak de hoofdprijs voor vraagt.
 
Ik zou zelf voor de r36 velgen gaan, hoewel de Bbs ook erg dik staan! Die stars vindt ik persoonlijk iets te "ouderwets" voor je jetta.
 
Voor degene die nog de uitkomst willen weten, het zijn de audi bbs calito's geworden. Iets anders een keer dan de stars en speedlines:) Ik ben er blij mee in ieder geval.
 
Er ging het een en ander mis met de foto's, excuses daarvoor.

@kelvin, tot uw dienst:)
@ivo, dan zal jij ze vast wel mooi vinden:)
@woody, dank je wel:cool:
@jowie, andere opties stond ook open he:ja ik ben er niet uitgekomen wb de r36 velgen met iemand dus heb ik verder gekeken.
 
Ook een mooie velg Tamer. Nu er alleen nog voor zorgen dat de rand netjes en strak blijft, dat is wel een voorwaarde bij deze velgen.