Hey GlimKezen & GlimPoppen!
Ik ben op zoek naar een GreaseMonkey die mij kan helpen bij een vraag over mijn auto.
Gisteren maakte ik een begin aan het detailen van de motorruimte. Normaliter gebruik ik een tuinslang om de boel na het sollen af te spoelen, maar deze keer hield ik het bij een sprayer APC+D, sprayer met water en remmenreiniger. (Zeiknat is het dus niet geweest)
Helaas moest ik plotseling weg met de auto en bij het starten liep de auto stationair prima, maar zodra ik iets gas gaf, liep het tot aan de 1500-2000 nogal rommelig.
Vervolgens reed ik weg en had ik weinig vermogen. (5-6000 toeren in 2de versnelling, ik reed toen amper 55km/u)
Het leek alsof de koppeling slipte, zeg maar. Gas geven, even vertraging en toen een zet in de rug, weinig vermogen.
Reed enkele kilometers en toen was het plotseling weg!
Kan het zijn dat er een riem nat was en dan slipt ofso?
Of een andere verklaring?
Ik ben op zoek naar een GreaseMonkey die mij kan helpen bij een vraag over mijn auto.
Gisteren maakte ik een begin aan het detailen van de motorruimte. Normaliter gebruik ik een tuinslang om de boel na het sollen af te spoelen, maar deze keer hield ik het bij een sprayer APC+D, sprayer met water en remmenreiniger. (Zeiknat is het dus niet geweest)
Helaas moest ik plotseling weg met de auto en bij het starten liep de auto stationair prima, maar zodra ik iets gas gaf, liep het tot aan de 1500-2000 nogal rommelig.
Vervolgens reed ik weg en had ik weinig vermogen. (5-6000 toeren in 2de versnelling, ik reed toen amper 55km/u)
Het leek alsof de koppeling slipte, zeg maar. Gas geven, even vertraging en toen een zet in de rug, weinig vermogen.
Reed enkele kilometers en toen was het plotseling weg!
Kan het zijn dat er een riem nat was en dan slipt ofso?