Goedeavond poetsers,
Vandaag ben ik begonnen aan de Touran. Het was tijdrovend maar zeker leuk om te doen. Wat heb ik gedaan.
-Interieur
Met Blaster en stofzuiger alles goed weggehaald. En gedresst met Autoglym vinyl en rubber(ofzoiets).
Hoekjes van deur met PB apc verdund en afgenomen met microvezel doek.
Stoffenbekelding komt een andere keer.
-Prewash
Met lancia 2.0 en artico foam. Prachtig verhaal dit!
-Velgen
Waren niet zo vies dus met de foam beetje geborsteld en schoongeveegd. Daarna beetje
Gyeon ironremover erop en zag bijna niks verkleuren.
-Wassen
DJ BTBM met 2 emmers en 2 washmitts. 1 voor de bovenkant en 1 voor de onderkant.
-
Gyeon ironremover op de lak en meteen ook
Gyeon wetcoat op de velgen
-Kleien
Met
monello klei en DJ slippy. Zo zeg dacht even in 30 minuten klaar te zijn maar nee hoor. Dik een uur bezig geweest en bijna een liter aan gemengde Slippy gebruikt! Ik dacht beter lekker veel spuiten en minder kans op marring. Maar helaas had ik toch last van marring. Klei was ook na elke stukje ook echt vies.
-Drogen
Met Blaster en
Gyeon silk dryer en PB spray en wipe 1:1 verdund (1:1 tip van forum).
-Marring!
Ik heb een gele handpad gebruikt en
Gyeon Polish en het meeste ging er echt super makkelijk eraf. Motorkap en 1 deur gedaan. Morgen de rest.
-Motorkap
Met PB apc verdund ingeborsteld met een kwast en daarna met Autoglym vinyl en rubber(ofzoiets) gedresst. Autoglym is echt een superproduct.
Morgen:
-De rest met de hand polijsten met Gyen polish.
-PB black hole aanbrengen met handpad zwart.
-IBRIDO wax aanbrengen met disco nero of rosso.
-Banden dressen met
Gyeon tyre.
-Kunstof exterieur met Autofinesse trim dressing of Autoglym vinyl en rubber.
-Ramen en panoramadak met
Gyeon glass
-Oh ik kom er nu achter dat ik de achterkant niet heb gestofzuigd..
En dan ben ik klaar. Auto wordt nog niet gebruikt en zit in mijn garage. Dus blijft wel lekker schoon de komende tijd.
Ik heb natuurlijk wel wat vragen heh.
Autoglym hoe het beste gebruiken interiuer?
Hoelang kan de wax meegaan als ik de auto dus niet gebruik en veilig in garage staat?
Zijn niet de mooiste fotos sterker nog het zijn superslechte fotos.