• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Twijfel, goedkoop ( is dit duurkoop )

Marcelca

Detailing chief
2 jan 2017
114
100
55
Almere, Flevoland, Nederland
Ik heb vandaag met een gehuurde extractor de bekleding van mijn schoonvaders auto gedaan en ben hier zo blij mee dat ik er 1 wil aanschaffen om 3 a 4 auto`s per jaar te doen, dit is niet veel maar huren vind ik super onhandig....

Met veel zoeken kom ik veel tegen onder andere George / een onbekend merk / en Karcher

prijstechnisch is het onbekende merk het interessantste, erg compleet en zeer goedkoop, alleen kan weinig ervaringen hierover vinden, zou dit genoeg zijn voor die paar keer dat ik het gebruik, het is meer voor het onderhouden van bekleding als sterk vervuilde bekleding schoon te maken

Commeriele links niet toegestaan.

karcher 6001 zeer mooi maar wel 120 euro duurder

George zie ik heel veel van terugkomen

ben een echte nederlander dus wil niet te veel uitgeven als het mogelijk is :)

Laatst bewerkt door een moderator:
weet dus niet hoe ik de goedkopere versie moet omschrijven, dit zijn in ieder geval de technische gegevens zonder het merk te noemen

Product specificaties:
- Extractor voor natzuigen en droogzuigen
- Shamponeren en afzuigen in een beweging.
- Geschikt voor stoffen en harde ondergrond.
- 7 bar pompdruk voor efficiënt reinigen
- Kunststof opvangtank 20 liter
- Afneembare, reingingsvloeistoftank met een
inhoud van maar liefst 5 liter
- Lichtgewicht aluminium zuigstangen gefinisht
in een zwart lak
- Toebehoren opbergruimte

Technische gegevens:
- Spanning: 230 Volt/50Hz
- Vermogen: 1450 Watt
- Onderdruk: 170mbar
- Werkdruk: 7 Bar
- Inhoud: 20 Liter
- Inhoud reinigingsvloeistoftank: 5 liter
- Zuigvermogen: 3.30 liter/sec
- Afmetingen: 45 x 38.5 x 55cm
- Gewicht: 9.8KG
- CE keuring: TüV

Denk dat je t type wel mag noemen maar niet een verkoop link plaatsen. Volgens mij worden voor de karcher een kleinere zuidmond besteldt die handzamer is. Zelf geen ervaring er mee.

Van belang voor gebruik in auto is inderdaad de beschikbaarheid van kleinere zuigmond (anders kun je in auto-interieur niet uit de voeten)

Die goedkopere die je oorspronkelijk in je bericht vermeldde is denk ik dezelfde of een opvolger van degene die ik heb.
Voldoet prima voor die paar keer dat ik deze nodig heb. Als het verder niet zoveel in prijs zou schelen en ik nog een keer een extractor zou moeten uitzoeken, zou ik waarschijnlijk voor de Numatic gaan.

Grote zuigmond heb je bij auto's niks aan, je hebt echt de kleine zuigmond nodig.
Pas wel op dat deze er bij zit, als je de kleine zuigmond los moet gaan kopen.
Dan kan jouw aanbieding, niet meer zo goedkope aanbieding zijn.

Ik heb zelf de extractor die ooit bij CC werd verkocht, prima apparaat voor weinig geld.
Alleen de wieltjes zijn niet echt super, maar daar werkt het ding niet minder om.
https://www.Carclean.com/product/Alutec/Nat_droogreiniger__extractor__NTSR_20__7007000_101530

Na veel de zoekfunctie gebruikt te hebben zie ik dat de naam gewoon op het forum circuleert, het gaat om de extra 2000 a 180,- ( zit kleine zuigmond bij )

Is dit een beetje hetzelfde als de ntsr 20 en de hydro 7000

Oh, die heb ik ook! De extra2000 dus. Wordt deze nog verkocht? Inmiddels hangt die van mij wel met tie wraps, slangklemmen enz aan elkaar. Ook het filter heb ik zelf opnieuw gemaakt met een soort grote schuurspons die ik op maat heb gemaakt.
Nadeel vind ik dus dat er moeilijk aan onderdelen te komen is, want het is niet echt een robuust apparaat.

Bij mij zijn de twee zwenkwielen afgebroken, en heb ik het handvat moeten vervangen.
ik gebruik alleen de extractor functie, voor droog stof heb ik een andere stofzuiger staan.
Maar verder doet de extractor het prima. Ook appelmoes of wijn op een grindvloer is geen probleem.

Denk dat het dan toch wat verstandiger is om iets meer geld te investeren ondanks dat ik het niet heel veel zal gebruiken, koop een samen met mijn schoonvader dus de kosten worden al gedeeld :-), we hebben samen 3 auto`s

Ik heb de extractor toen voor nog geen 30 euro inclusief opsturen gekocht. Wist totaal niet, hoe vaak ik de extractor zou gebruiken.
Als ik tegen een beter aanloop voor leuke prijs, dan koop ik die.

• Leuk
Reacties: Marcelca