• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ultimate Compound of Professional DA Microfiber Correction Compound

Dominic

Detailing addict
9 mrt 2011
385
65
42
Hoi,

Ik wou vandaag de Ultimate Compound aanschaffen omdat de vorige bijna leeg is.
Maar de plaatselijk shop had deze niet meer in stock jammer...
Goed geen probleem ik ga vandaag toch een bestelling plaatsen en dan zet ik deze er gewoon bij MAAR:

Nu ik hier ga bestellen kan ik ook de Professional DA Microfiber Correction Compound (van Meg)kopen daar die nieuw is en nog weinig info over te lezen is vroeg ik me af of ik nu deze neem of de gewone Ultimate compound (van Meg).
Ik heb een Dap 900 met oranje, witte, zwarte en rode pad de ultimate compound werkt prima met deze pad's (oranje en witte) maar gaat de Correction compound ook met deze pads ?

Veel vragen maar wat raden jullie me aan?

Geen idee eigenlijk of dit te gebruiken is met gewone foampads...maar aangezien dit product ontworpen werd om te gebruiken met de microfiber pads (zie productomschrijving) zou ik ervoor kiezen dit gebruiken met...jawel, de microfiber pads. Je kan het ook altijd eens uittesten met gewone foampads en ons de bevindingen meededelen. :-d

Als je iets anders wil dan de Ultimate Compound kan je eventueel ook Meg's M105 overwegen (=de professionele -lees:krachtiger- versie van UC) + Meg's M205 om na te bewerken.

Of je kan het ook bij de Ultimate Compound houden.

Virus zei:
Geen idee eigenlijk of dit te gebruiken is met gewone foampads...maar aangezien dit product ontworpen werd om te gebruiken met de microfiber pads (zie productomschrijving) zou ik ervoor kiezen dit gebruiken met...jawel, de microfiber pads. Je kan het ook altijd eens uittesten met gewone foampads en ons de bevindingen meededelen. :-d

Als je iets anders wil dan de Ultimate Compound kan je eventueel ook Meg's M105 overwegen (=de professionele -lees:krachtiger- versie van UC) + Meg's M205 om na te bewerken.

Of je kan het ook bij de Ultimate Compound houden.

Thanks voor de snelle reactie , nu gaat me vooral om het niet na te bewerken de ultimate Compound hoef je niet na te bewerken enkel een wax erover.
Nu ik heb ook de Mezzo en de finale van Monello super producten maar de mezzo moet je na behandelen met de finale niet dat het me teveel is maar soms wil ik het iets sneller laten gaan.:schaam

Gezien het prijsverschil tussen Ultimate Compound en Professional DA Microfiber Correction Compound + het feit dat je (momenteel) niet weet of deze laatste met foampads te gebruiken is, zou ik persoonlijk op veilig spelen en de Ultimate Compound aanschaffen.

Tenminste, zo zou ik het doen....tegen dat die fles UC leeg is zullen er vast reviews + meer info over de DA Correction Compound te vinden zijn.