Hier had ik nog een vraag bij. Als je een wax of sealant zou willen strippen, raad je deze dan aan? Of is het beter om gewoon een rondje Finale of S30 te doen en daarna ontvetten en waxen? Ik probeer de Crudzilla ergens in mijn stappenplan te plaatsen. Als het enigszins zijn nut heeft natuurlijk. Aan de andere kant is het beter om met zo weinig mogelijk agressieve produkten op de lak te zitten. Van wat ik lees is Crudzilla toch wel redelijk agressief.Eens met @Istnogferarie @Quantoxx
Als ik een rondje met Crudzilla loop om je BMW, wil ik wel eens zien hoe de Fusso dat heeft gevonden.
Ik volg volledig bovenstaande adviezen.
Aangezien jij niet over een machine beschikt lijkt mij een paint cleaner een goede optie.
Ik las ook dat je eventueel sealant/wax combi wilt proberen. Heb het reeds paar keren aangehaald hier op het forum maar Menzerna Power Lock + Collinite 845 is een top combo. Power Lock 30 min laten curen. Daarna minimum 3u wachten om een laag Colli 845 aan te brengen. Eventueel dag erna (moest je auto kunnen laten staan) een 2e laag Colli 845 doen.
WoW, wat een prachtig resultaat! Hier mag je trots op zijn!Hier heb je een voorbeeldje van mijn auto gepolijst met de Colli 915Bekijk bijlage 110025