• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo V70R '98 Saffron

Dat zo'n verschil mogelijk is op een paneel. Het verschil naar die zichtbare reflectie :heart_eyes:
Ik heb vandaag mijn V60 van dichtbij bekeken (officieel mijn tweede was met 'echte' spullen en de eerste keer op de V60) en daar werd ik stiekem een beetje moedeloos van, maar dit geeft echter hoop!

Ben echt onder de indruk van het resultaat!
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Het kan zeker een groot verschil maken @RoCo! Ik heb lang gedacht dat ik het nooit zou doen vanwege het risico, gebruik van de rotary, etc. Als je maar lang genoeg deze hobby doet dan komt er vanzelf een keer dat je een stapje verder gaat, dus ik hoop dat we ooit een V60 met de lak als een spiegel te zien krijgen hier!
 
Thanks Jan! Ik zal het wasverslag nog plaatsen, dan kun je meehuiveren...maar in dit topic ga ik de aandacht niet afleiden. Hier kom ik naar toe om te genieten!
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Verbetering van de V70 lak is echt absurd, niet alleen veel sinaasappelhuid, maar ook behoorlijk wat krasjes te zien op de 'voor'-foto's. Als je klaar bent is dit waarschijnlijk wel de netste Golfkar uit de regio. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Dat resultaat is echt prachtig, van behoorlijke orangepeel naar een prachtige glans. :heart_eyes:

die denim pads zijn ook echt fijn. Ik heb ze ook (slechts 1 hit) gebruikt op mijn Lexus ls600h voor de full-detail +coating, nog zelfs daarop kon ik nog wat verbetering behalen (de lak van een Lexus ls heeft al heel weinig orangepeel).
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
En ook op deze bevrijdingsdag weer een stukje gedaan. Ditmaal het bijrijdersportier en de spiegelkap die eraan zit. Ondertussen ook weer de buurman op m'n dak gekregen (ik woon er niet meer dus feitelijk de buurman van m'n moeder). Ik polijst eigenlijk nooit meer daar, maar zondag en vandaag dus wel en dat viel niet lekker. Wederom het dreigement, herstel 'belofte', naar mijn hoofd gekregen dat hij de politie zou bellen. Omdat ik toch alleen maar die deur wilde doen zou ik met een paar uur klaar, maar dat was natuurlijk niet snel genoeg. Anyhow, hierbij wat plaatjes en wat foto's in de zon.

Ook zag ik dat er waxhologrammen zaten op de panelen die ik zondag heb behandeld. Toch iets niet helemaal goed gegaan kennelijk. Ik ga zsm weer terug naar coatings ;)

Er zitten hele diepe krassen net onder de ruit. Vind ik niet heel storend omdat je ze niet zo goed ziet, en ze zijn ook niet echt minder geworden.
Voor
20200505_120343.jpg
Na
20200505_143204.jpg

Ook de krassen onder de deurgreep handmatig aangepakt. Wel wat beter, maar nog niet zoals ik zou willen.

20200505_141634.jpg

20200505_143019.jpg
 

Bijlagen

  • 20200505_170031.jpg
    20200505_170031.jpg
    461,2 KB · Weergaven: 0
  • 20200505_170232.jpg
    20200505_170232.jpg
    317,6 KB · Weergaven: 0
  • 20200505_170257.jpg
    20200505_170257.jpg
    381,9 KB · Weergaven: 0
  • 20200505_170307.jpg
    20200505_170307.jpg
    137,8 KB · Weergaven: 0
Die krassen onder het portierraam lijken wel oude krassen, waarna de auto is overgespoten zonder de krassen op te vullen. :scream:
 
  • Leuk
Reactions: Jansen