Vandaag eindelijk weer tijd gemaakt om wat aan de Volvo te doen. De voorbumper en de delen onder de stootstrip aan de linkerzijde waren nog niet gedaan, dus dat vond ik een mooi klusje voor vandaag. Zonder een brug zit je in rare houdingen om die delen te polijsten en omdat het wel delen zijn die vaak de meeste krassen hebben dus duurt het nog langer dan anders, dus ik keek er niet echt naar uit. Ook het inspecteren is een stuk minder makkelijk, maar het moet toch gedaan worden.
Alle delen met de Rupes Mini gedaan icm de bekende combinatie
Gyeon DA wolpad en Compound+ en Rupes geel met Sonax Perfect Finish. Als bescherming de Fusso gepakt, zodat ik een beetje kan vergelijken hoe de Fusso aan de linkerzijde en de 845 aan de rechterzijde het doen.
Het bovenste deel van de bumper was echt dramatisch, zoals ik al eens eerder heb laten zien. Weer een stuk beter geworden, al zitten er nog een paar diepe krassen in.
De linkerzijde van de bumper had (heeft) een paar hele diepe krassen, waaronder deze. Niet echt minder geworden helaas.
Onder de dorpel op het bestuurderportier leek wat spuitnevel te zitten, die gelukkig is verdwenen:
Deze delen zijn altijd lastig om helemaal mooi te krijgen, maar ik ben hier wel blij mee:
Nu kunnen we tenminste de reflecite van de grill weer zien in de bumper!
Zoals gewoonlijk heb ik geen foto's gemaakt van de hele auto