Hi iedereen,
vandaag heb ik voor de tweede keer de Fusso-wax gebruikt. Ik heb deze besteld via ebay. Na een kleine 2 weken is de wax aangekomen.
Even een beschrijving;
Mooie schreeuwerige pot. Doet me denken aan Dragonball Z en etc
De geur is niet goed, pure chemische geur ala AUtofinesse Rejuvenate...
De wax smelt onmiddelijk op je vinger en smeert als boter tvg met CG Pete's.
Laat geen resten na en zou trims beading geven...
Prijs; 24€ geleverd vanuit Rusland.
Even een foto van de wax;
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Voor te beginnen de motorkap en de 2 zijpanelen ontdaan van de sonax Netshield. Gekeken met een waterstraal en had nog 0 komma 0 bescherming. (eerst gewassen - rondje Hars verwijderaar (moest toch) - opnieuw gewassen).
Het was vrij vochtig maar de wax was al na een kleine 5 min klaar om afgenomen te worden met een peluche verde. Glans en wetlook is persoonlijk maar vind dat de Fusso echt een verschil geeft met de Netshield. Mijn vriendin haar mening was hetzelfde ; de voorkant was dieper en glanzender dan de rest.
Qua gevoel is dit echt het zachtste wat ik al heb gevoeld. (waxen die ik heb gehad is ; m26, DDJ PHP, Colli 845, 476s, Pete's, m21)
Over de standtijd kan ik nog weinig zeggen, dit weekend ga ik heel de auto in de Fusso zetten en dan zal ik de standtijd in de gaten houden. Filling heb ik niet veel van gemerkt, ik heb wat diepere swirls maar deze bleven zichtbaar.
Nu dan de beading; foto's zijn beter dan woorden
Het verschil is glans (moeilijk vast te leggen)
Netshield;
Fusso;
Dit weekend volgt een update
maar hij is me zo goed bevallen dat ik de King Of Gloss ook nog ga bestellen ergens in de komende weken...
Grtz
vandaag heb ik voor de tweede keer de Fusso-wax gebruikt. Ik heb deze besteld via ebay. Na een kleine 2 weken is de wax aangekomen.
Even een beschrijving;
Mooie schreeuwerige pot. Doet me denken aan Dragonball Z en etc
De geur is niet goed, pure chemische geur ala AUtofinesse Rejuvenate...
De wax smelt onmiddelijk op je vinger en smeert als boter tvg met CG Pete's.
Laat geen resten na en zou trims beading geven...
Prijs; 24€ geleverd vanuit Rusland.
Even een foto van de wax;
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Voor te beginnen de motorkap en de 2 zijpanelen ontdaan van de sonax Netshield. Gekeken met een waterstraal en had nog 0 komma 0 bescherming. (eerst gewassen - rondje Hars verwijderaar (moest toch) - opnieuw gewassen).
Het was vrij vochtig maar de wax was al na een kleine 5 min klaar om afgenomen te worden met een peluche verde. Glans en wetlook is persoonlijk maar vind dat de Fusso echt een verschil geeft met de Netshield. Mijn vriendin haar mening was hetzelfde ; de voorkant was dieper en glanzender dan de rest.
Qua gevoel is dit echt het zachtste wat ik al heb gevoeld. (waxen die ik heb gehad is ; m26, DDJ PHP, Colli 845, 476s, Pete's, m21)
Over de standtijd kan ik nog weinig zeggen, dit weekend ga ik heel de auto in de Fusso zetten en dan zal ik de standtijd in de gaten houden. Filling heb ik niet veel van gemerkt, ik heb wat diepere swirls maar deze bleven zichtbaar.
Nu dan de beading; foto's zijn beter dan woorden
Het verschil is glans (moeilijk vast te leggen)
Netshield;
Fusso;
Dit weekend volgt een update
Grtz