• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Soft99 Fusso coat vlekt

@Zluytr Ik heb heel veel technisch werk gehad aan mijn wagen, waardoor ik nog niet zoveel tijd/zin had om hem te polijsten.
Gaat vast en zeker nog gebeuren, waarschijnlijk in het voorjaar.

Ik wil eigenlijk eerst nog het interieur netjes maken.
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr en RG.
Ik heb de fusso zeer regelmatig gebruikt op mn oude zwarte fiesta en nu mijn daytona grijze Audi.

Nooit geen vlekken gezien maar ook nooit op gelet eigenlijk.
Smeer het altijd wel te dik dat weet ik zeker maar nooit geen problemen mee gehad.
Het is nu op en heb nog zat andere waxen staan die ik nog moet proberen en gebruiken
 
Ik heb trouwens de fusso Coat gevonden nog kan er denk nog 2 auto's mee doen.
@Blade ik let wel op of er nog residu op zit maar of ik vlekken krijgt van de fusso coat
Ga mn auto strak maken voor de winter en zet mn Audi dan in de fusso coat en zal hier melden of kk ook vlekken hebt
 
FB_IMG_1525416458586.jpg


:joy:
 
:joy::joy:
Dan vlekt Fusso in elk geval niet, dan heb je gewoon een nieuw "dessin" op je wagen:p In plaats van camouflagestrepen, camouflage cirkels.
 
Erg hilarisch om te lezen wat er mis kan gaan met deze wax(en).
Verdeelt de gebruikers wel in twee groepen merk ik op, ene helft gebruikt het keer op keer zonder problemen en andere helft bind er liever een nitraat omheen.