• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen The Judge

The Judge

Detailing trainee
19 apr 2009
20
47
Hallo,

Eerst maar eens met het begin beginnen. Mijn naam is Gerson Nonkes, 22 jaar en woonachtig in Oudwoude (ligt in de buurt van Dokkum, Friesland). Ik studeer aan de IVA in Driebergen en zit in mijn laatste jaar.

Ik rij momenteel noodgedwongen in een Vw Golf III Cabrio :slotje omdat ik nog een aantal investeringsprojecten heb staan waar ik niet vanaf kom.

Als ik mijn moeder mag geloven is het detailen bij mij al vroeg begonnen wat al van jongs af aan deed ik niets liever dan de auto's van mijn ouders wassen:) . Dat is later uitgegroeit tot het auto poetsen en sinds een jaar of 3 mag ik zeggen dat ik ben over gegaan naar detailen. In tegenstelling tot velen hier denk ik ben ik begonnen met machinaal detailen met een rotary polijstmachine, I learned the hard way zal ik maar zeggen. Toen ik begin dit jaar dan ook in het bezit kwam van een DAP was dat een verademing.

Thuis ben ik verantwoordelijk voor het wassen van het hele wagenpark: een volvo s70, porsche 996, porsche 993 en mijn golf natuurlijk. Dit bijhouden is naast mijn studie een behoorlijke klus moet ik zeggen maar het is ook wel mijn relexmoment geworden.

Foto's van mijn collectie volgen binnenkort en ook een write-up van de detailsessie van mijn golf

Groeten Gerson

hoi gerson welkom hier in ons midden, hmm noodgedwongen in een golf 3 cabrio rijden, klinkt als een straf haha maar hoe bevalt ie.
ik heb zelf als 2e auto 3 jaar een donkergroene golf 3 cabrio 1.8 atlanta uit 1997 gereden, heb hem kort geleden verkocht en een donkerblauwe golf 4 cabrio 2.0 classicline (full options) uit 2001 gekocht en die bevalt me heel goed.

grtz Lex.

Welkom Gerson! Die Porches staan er ook noodgedwongen neem ik aan?! Anyway, het gaat hier om het detailen. Veel plezier ermee!

Bedankt voor het welkom allen:-)^

DAPpere DoDo zei:
hmm noodgedwongen in een golf 3 cabrio rijden, klinkt als een straf haha maar hoe bevalt ie.

Hij bevalt wel goed, het is niet mijn type auto (lees niet genoeg PK's en ik mis het gevoel van de duw in de rug van de opspoolende turbo). Ik nogal verwend geraakt door mijn vorige auto's (audi TT quattro 265pk 8-) en seat leon TDI cupra 180pk 8-) )

@DKBM: Nee, de Porsche's zijn geheel vrijwillig. We zijn binnen ons gezin allemaal Porsche gek.

Sinds mijn laatste post een hele tijd offline geweest.

Opgeslokt door de afrondende fase van mijn stage en schrijven van mijn afstudeer scriptie. Vervolgens samen met 2 vrienden een lange vakantie genomen (6 weken Thailand).

Inmiddels ben ik weer een week thuis en heb ik erg zin om te detailen maar het weer zit niet echt mee.

Ik hoop aan het einde van de week mijn nieuwe aanwinst te kunnen detailen. Wat dat is zien jullie t.z.t in de show off.

@ danny: Ik heb ze gewoon verkocht en het geld in iets een beetje meer waardevast geinvesteerd (antwoord is een beetje laat maar bij deze)