Tim Jij moet ook altijd maar voldoen aan de verzoeken van iedereen, dus beetje asociaal om nu niet naar jou te luisteren
grandscenicman en de rest, naar mijn bescheiden mening is het enige nut van foam dat het beter blijft plakken en het daardoor beter kan inwerken. Zoals je in de eerste reacties kan lezen zijn er hier genoeg mensen die ook voorwassen met een drukspuit. Zeker nu is het niet mogelijk om de auto zo vaak te wassen als ik wil, dus is hij best wat viezer. Tot nu toe is mijn indruk dat ik het grove vuil makkelijker van de van de auto spuit als ik deze eerst heb ingespoten met ANSF en ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat dit er voor zorgt dat ik minder 'prut' in mijn emmer krijg.
Dat eerste argument is niet helemaal eerlijk, omdat ik dit tegelijk ben gaan gebruiken met mijn winterwax (Itus) en een van de eigenschappen daarvan is dat het vuil er sowieso al makkelijker vanaf spoelt. Het zal zeker minder effectief zijn als serieus foam, maar gezien de moeite en het geld (ongeveer een euro per wasbeurt), denk ik dat het zeker de moeite waard is.