• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jules_Cbr

Detailing rookie
9 dec 2020
18
2
Hallo! Bij deze een vraag voor de wat meer ervaren detailers op dit forum.
Ik ben overlaatst begonnen met “detailen” om mijn persoonlijke wagen te onderhouden. Daarom ben ik dus op zoek naar een wax/sealant.

Ik heb al veel gelezen over bepaalde combinaties die een geweldig resultaat zouden bieden;
-Menzerna powerlock plus + Collinite 845 als topper (P&S Bead Maker als onderhoudsspray)
-Soft99 FussoCoat + Sonax BSD
-Chemical Guys Hydroslick Hyperwax
-...

Nu is mijn vraag, wat zouden jullie aanraden? Ik sta ook nog open voor eventuele andere opties

Alle tips zijn welkom!
 
Nou, da's dan mooi, toch?

Goed wassen en in de 476S zetten, al je zooi opruimen en de eerst gewaxte auto meteen in de Bathe+ knallen, om de 1,5 maand o.i.d. een keer opnieuw wassen en Bathe+ over alles heen. Done!

Gebruik je het budget om grotere verpakkingen te kopen, dan kan je die Q7 doen (en nog wel meer) met de restanten van deze 3 auto's.