• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wanneer komt er is een meeting in midden van het land of overijssel!?

Voor een meeting van onze club ben ik bezig met een lege busremise in Dedemsvaart (Slagharen / Hardenberg).
Hier kunnen zo'n 20 stadsbussen in en het is voorzien wan een wasinstallatie.

Indien ik wat meer info omtrent tijden / datums en prijzen heb laat ik het weten, misschien dat we daar iets kunnen organiseren / houden ?

Gr. Arjan
 
Hallo,.


Een detail dag in het midden/noorden van het land moet te realiseren zijn. Je bent echter van veel dingen afhankelijk zoals:
- Locatie
- Faciliteiten zoals wc/water/elektra enz
- Aantal personen die gaan komen

Om eerst eens te starten met een locatie. Het mooiste is natuurlijk een plek waar minimaal 10 auto's binnen kunnen staan. En je niet voor deze locatie hoeft te betalen. Vooral dit laatste maakt het zoeken naar een geschikte plek lastig. Bovendien denk ik dat als mensen moeten betalen, bijv 10 euro. dit toch veel mensen zal afschrikken....we blijven nederlanders tenslotte.

Faciliteiten:
Nou zal water en elektra niet een probleem zijn op de meeste plekken, maar mensen willen ook even naar een toilet, een broodje eten en een bakje koffie drinken. Wie gaat dit ondersteunen? Bestellen we broodjes,.of neemt iedereen zijn eigen trommeltje mee?

Aantal personen die komen:
Voordeel van een eigenbijdrage is dat mensen die betaald hebben, in de regel ook komen. Blijven nederlanders,.willen toch waar voor ons geld. Het lullige is dat nog steeds blijkt dat bij "gratis" meetings mensen die zich zelf hebben opgegeven niet komen zonder zich af te melden. Nou dat is knap lullig als je net een transport bedrijf bereid hebt gevonden om een loods ter beschikking te stellen.

Verder schijnt het voor sommige mensen een te grote moeite te zijn om 2 a 2.5 uur in de auto te zitten voor een detail dag.
In 3.5 rijd je heel Nederland door, waar praat je dan nog over denk ik. Enfin, dat is een andere discussie.

Hansa8 en ik zullen gaan kijken wat de mogelijkheden zijn voor een detail dag in het Noorden, wat dan waarschijnlijk zal betekenen in de provincie Friesland. 25 febr. hebben we een afspraak bij Tim, in eerste instantie om eens kennis te maken maar ik wil dan ook, samen met Tim en team kijken, of er een mogelijkheid is dat Car Clean mee kan/wil participeren in een dergelijke dag.

Zo'n dag is dus niet 123 opgezet, er komt veel bij kijken ben ik wel achter.

Wordt vervolgd............
 
Ik ben benieuwd Snitser :D
Woon zelf ook in Friesland..

En het lijkt me wel te doen.
Om een locatie te vinden.
 
it giet oan?

damn, als geboren en getogen Veluwnaar moet je niet proberen Friesk te spreken.... :no
 
Wel leuk dat zoiets weer wordt gepost hier, want toen het forum er nog niet zo lang was heb ik het zelfde voorgesteld, maar kreeg daar maar erg weinig reacties op.

Als je iets houd in het Oosten van het land ben ik er in iedergeval wel bij.
 
@tangerine: Ik werk in Naarden, da's op n steenworp afstand van Bussum.

Meeting: Hybrid en ik zijn morgen 22 maart op de Japanse voorjaarsmeeting bij AC restaurant De Meern. Weliswaar een meeting voor Japanse auto's, maar er zijn altijd wel een paar 'toevallige' voorbijgangers aanwezig. RobvA is waarschijnlijk ook aanwezig en dan zijn we al met drie carclean-leden! Ben jij de nr. 4?
 
Ik ben morgen helaas niet aanwezig.... De eerst volgende meeting die aan japanse auto's gerelateerd is ben ik er natuurlijk wel:heart_eyes: :D