• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wasbox tips en tricks

Ik was wel eens bij de Washin7 in Roosendaal, als het dan een was box moet zijn is dit wel het adres voor mij. Je staat hier gewoon binnen en moet eenmalig €6 entree betalen of met een ledenpas €5 hierna kan je zolang als je wilt gebruik maken van de wasbox. Ik neem hier altijd gewoon 1 emmer (12liter) mee en vul deze met de lans ben je gelijk voor zien van warm water en shampoo ook al gooi ik er nog een scheut shampoo bij en herhaal dit gewoon een aantal keer zodat mijn was water zuiver blijft. Voor de rest neem ik wel van alles en nog wat mee iron spray detailer en noem het maar op. Staat wel duidelijk aangegeven dat dit niet de bedoeling is maar nog nooit een opmerking gehad en ben zeker niet de enigste als ik wel eens om me heen kijk. Als het was gedeelte is gebeurd kan je een paar plekken veder rijden (binnen) en hier mag je auto drogen en eventueel gratis stofzuigen en heel de binnenkant doen op je gemakje.
Je gaf aan dat je in Breda kwam voor school misschien passeer je Roosendaal dan ook wel. Groeten Ruud.
 
  • Leuk
Reactions: Martin
Btw. Dit is een topic van bijna 3 jaar oud.

Ik wl echter toch wel even een opmerking maken. Op zich is er natuurlijk niets mis met het wassen bij een wasbox, gebruik echter wel altijd je eigen shampoo en het twee-emmer systeem en maakt geen gebruik van de shampoo, pre-wash, e.d. van de wasbox; vaak zijn die namelijk behoorlijk agressief.