• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is je favoriete Shampoo?

Dodo Juice Born to be Mild:love
Ik heb de Meguiar's Gold Class en NXT ook, en vind ze niet slecht, maar de BTBM steekt er toch een stuk boven uit.

Kolere wat een BTBM stemmers :lol

Mijn favoriete shampoo blijft toch echt de Auto Bathe van Wolfgang
en dan komt de Auto Bathe van Swissvax
en dan BTBM :)

Zoveel mensen zoveel meningen klopt hier idd ...

Voor mij toch ook de born to be mild van dodo.
Op twee de autobath en op de derde plek de pinnacle bodywork shampoo

om tot een goed oordeel te komen moet je eigenlijk alles geprobeerd hebben, dus voor mij de gold class. ik ben er zeer tevreden over

Omdat ik nu als enige PB Super Slick & Suds heb, he ik PB SS&S gestemd.

Ik heb nog DJ Born to be Mild in bestelling staan (Joost, pakketman al geweest?)
En wil in de toekomst ook nog Wolfgang Autobathe proberen

Ik heb ook voor de Born to be Mild gestemd, maar moet eerlijk zeggen dat de Meg's Gold Class er heel dichtbij zit.

De Meg's vind ik wel lekkerder ruiken, maar dat is heel persoonlijk.

@Niels e.a., de PB Super Slcik & Wax is ook een fijne shampoo. Staat niet op de lijst, maar is zeker in de winter wel makkelijk doordat er een klein beetje wax in zit. Misschien zit het tussen de oren, maar met het slechte weer in de winterperiode (en de afgelopen weken) en de korte dagen is het een goede shampoo om bijvoorbeeld even snel een wasbeurt zonder veel poespas te doen. Zeker voor de wekelijkse wassers een idee. ;)

Vreemd dat die niet meer in het assortiment zit, geld trouwens ook voor de Carrand - Microfiber MAX Total Clean All Over Wash Mitt die kan ik ook niet meer vinden.

Gestemd op Mother's California Gold Car Wash.

Eigenlijk een prima shampoo: verdunt het water, laat je wax laag met rust, is lekker glad en schuimt voldoende. Geurt naar snoep, ik denk kauwgom.

Maar.. Ik heb op Dodo donderdag BTBM gekocht. Gewoon uit nieuwsgierigheid, gezien zovelen deze erg goed vinden.

hier sindskort ook de BTBM...
PB super suds -> nummer 2 voor mij ;-)
meg's goldclass en NXT gehad -> ook niet slecht hoor

alteaniels zei:
Vreemd dat die niet meer in het assortiment zit, geld trouwens ook voor de Carrand - Microfiber MAX Total Clean All Over Wash Mitt die kan ik ook niet meer vinden.

Limited Edition en was uitverkocht, komt misschien over een paar weekjes weer.

De Carrand: uit het assortiment gehaald omdat deze mitts kwaliteitsproblemen hebben.

Heb alleen ervaring met Meg's Gold Class en PB SS&S. Ik vind de geur van Gold Class fijner dan SS&S. Maar Tim vertelde laatst dat ik wellicht de oude receptuur heb. Mijne ruikt naar een combi van zuurtjes en suikerspin. Gold Class vond ik prettiger qua geur. Om mee te wassen is de SS&S fijner. Schuimt lang en geeft weinig weerstand.
Aangezien ik twee prachtige emmers met grid guard en Dodo stickers heb, zal ik toch binnenkort de BtbM gaan proberen.

Nu valt mijn keuze op PB SS&S.

Ja, leuke poll. Ik heb alleen ervaring met Gold Class. Ooit een gallon gekocht en die bevalt me echt heeeeel erg goed. Ruikt lekker, sopt lekker. Zie nu alleen dat ie bij de duurste sopjes per beurt hoort :auw

t.e.m. vorig jaar beruikt ik van alles (autoshampoo) om de auto te wassen, geen jiff natuurlijk.
Toen kwam ik hier op het forum en ben ik Meguiar'sNXT Generation Car Wash Shampoo
gaan gebruiken. Dat bevalt me tot nu toe prima.
Je doet lang met 1,89 liter hoeft niet zo veel in.
Het ruikt best lekker, weten de buurmannen inmiddels ook al.
Wat handig is bij het afdrogen van je heilige koe ziet het er gelijk netjes uit.
Als het erg lekker weer is ga ik na het wassen ff rijden en is de auto gelijk droog.
Heb nu ook de Autobrite - Foam Kit Heavy Duty voor Karcher besteld en schuim hem dan van te voren
lekker in.

Een paar jaar geleden heb ik een grote kan Meg's Gold Class aangeschaft. Deze heb ik al die tijd gebruikt en was er best tevreden over. Maar opeens was hij op en moest ik een nieuwe shampoo aanschaffen.

Sinds een week of 2 heb ik nu een flesje DoDo Supernatural shampoo 250ml in huis en heb hem zaterdag voor het eerst gebruikt. Persoonlijk vind ik hem net iets lekkerder wassen dan de Gold Class.

Heel zuinig in gebruik (1 pompje shampoo op 3 liter water) 8-())

Maakt goed schoon en naar mijn mening glijdt de Meg's washmit met de Supernatural net iets makkelijker over de lak dan met de Gold Class.
Dus mijn stem gaat naar DoDo Supernatural shampoo.

B.K. zei:
Dan moet je zeker de Born to be mild eens proberen..

Dat wordt mijn volgende shampoo of misschien neem ik hem er wel bij. Kan ik afwisselen. :-d

Ron-RS zei:
:ja

Super glad en ruikt ook nog eens lekker!

Dat geloof ik best, als ik alle reviews over de Btbm lees, lijkt het de meest gebruikte shampoo.

Overigens, de Supernatural ruikt helemaal nergens naar.