Wel simpel, als het er niet is ga je elders winkelen.
Worden hier spullen geshowd die uit andere NL winkels komen, en groupbuys uit de UK, spullen uit de US etc. Dit hoort er nu eenmaal bij.
Dat CC bovenaan staat qua klantvriendelijkheid en service dat is alom bekend, maar ze kunnen niet alles op de plank hebben liggen ( is onmogelijk voor een winkel ).
Dat een eigenaar wellicht een trekpop is, tja je hoeft niet bij 'm op de koffie, en een gallon shampoo is nou niet echt dat je zegt een garantieproduct ( kan komen er andere dingen in de weegschaal te liggen ).
Je logt in, besteld, betaald via i-deal, volgende dag je shampoo en klaar. Ik zou me er niet al te druk om maken
Als ik al mijn spullen moest gaan halen bij een winkel die ik het in mijn ogen waard vind, dan ben ik 24/7 bezig met winkelen
Ik 'gun' het CC ook meer omdat het in mijn ogen 1 van de beste bedrijven in NL zijn, maar soms is het gewoon niet anders ( en dat weet CC ook hoor
)
Sterker nog, ik verbaasde mij een tijdje geleden dat Dibbuz / Dennis een review schreef over een product wat niet eens te koop is bij CC.
Heel apart, daar hij het post op een forum van zijn werkgever.
Het meest interessante is dat hij niet alleen Dibbuz van CC is, maar ook gewoon Dennis de mens die detailingbloed in zijn aderen heeft.
Hij krijgt gewoon de ruimte van zijn werkgever om dit te doen, dit geeft dus aan dat CC hier ook open voor staat ( waar ik méér dan blij voor ben, gebeurt immers niet altijd ! ( heb het Dennis destijds uitgelegd waarom ))
Kortom: no worries; OF je graast even bij de buurman, OF als het gewicht in de weegschaal te ver doorslaat en een 'gewetensbezwaar' hebt, dan bestel je gewoon bij CC
Maar goed; ik draaf weer eens te ver door ( mijn excuses, is bekend en ben er mee bezig ), het gaat om de favo-shampoo
Tot op heden is die van mij de Meg's Gold Class, komende wasbeurt gaat de Wolfgang Autobath er aan geloven en wellicht dat ik het ga herzien