• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Aficior zei:
Is dit trouwens een andere ruimte? Lijkt groter dan je reguliere plek?


Is de ruimte waar de C1 worden neergezet.Gister kwam die ff een C1 halen werdt deze ff binnengezet.En of ik hem wou bekijken:party:
 
Haha toevallig... dat wordt ook mijn volgende en 1e poetsklus :party: !

Om nog wat specifieker te zijn: een Ford focus, kleur lichtblauw.

Heb er zin in :grinning: !
 
kleur lichtblauw als in de kleur van de focus van "ome robert" hier op t forum..?
4684463529_16ee6f4c5c_b.jpg
 
Uhmm nee.. net iets lichter nog en wat ouder :)

Ik heb even een foto van het internet geplukt van dezelfde kleur... dit is dus niet de auto die we gaan doen? Want dat is nl geen station.
 
Niks mis mee :)! Mooie auto, alleen niet dezelfde als die wij gaan doen as. vrijdag.

Ik denk dat de eigenaar wel wil ruilen hoor :D!!!
 
Morgen een Jinma minitrekker, ja beste lezers, u leest het goed!

Ben niet van plan om de banden lekker in de Black Diamond te zetten want dan heb ik aan 1 fles te weinig en is natuurlijk absoluut niet van toepassing op een trekker. Het gaat er mij ook niet om, om de motorruimte weer fijn ontvet en strak te hebben aangezien het automatisch smeren van onderdelen bij een trekker er iets ruwer aan toe gaat dan bij een auto:-" en het dus een beetje voor niets zou zijn.

Wél wil ik de Jinma eens even goed zand/stof/dirt vrij krijgen, dmv goede wasbeurt, kleien van carosserie en licht polijsten. Geen swirls te bekennen natuurlijk maar genoeg krassen. Daarna laagje voeding, sealant en een laagje wax erover.
Ben benieuwd hoe dat zich zal houden aangezien de Jinma elke dag gebruikt wordt en natuurlijk met andere invloeden te maken krijgt dan een auto. Te denken valt aan snelheid vies worden, grote hoeveelheden zand etc.

Vrijdag een Volkswagen Golf 3 GTI, erg leuke kleur om te doen maar weet nu al de dramatische staat van de lak. Dus morgen alvast een testspot maken.

En er staat nog een Audi A3 op het programma, maar daar is nog geen data voor afgesproken.

Groetjes Cartouche
 
Gave klus Patrick!
Zal je zeker mooi resultaat op gaan behalen. We verwachten - en dat doe je ook vast - een mooie showoff. Wordt genieten.

Morgen een fiat doblo doen.
 
RST-Smurf zei:
Zal niet meer hoeven te vertellen wat er hier nu binnen staat8d

Eh.... tja..., goh, hoe heten die dingen ook al weer, eh... die zeldzame auto's, eh, Frans merk denk ik? Eh....

Suc6 ermee Iwan! :grinning:
 
@Bartr123, gaaf ding man, zo te zien wordt deze door de eigenaar ook goed onderhouden? Of is dit een foto na jou detail?.

Ik ga zaterdag een trouwens een interieur van een opel vectra doen. Hopelijk wordt het net zo lekker weer als afgelopen zondag.