• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

als het blank alu is, waar echt ingevreten stukken inzitten, wens ik je succes...
Schuurpapier ontkom je niet aan...
 
Binnenkort de Hymer van de buurman een pré wintersport beurt.
Op aanraden van ZuidWest10 eens een nieuwigheid proberen (Rejex)

Hans
 
Zaterdag met Wilma en Pastra-V6 een rode (roze / witte) Astra F uit 94 onder handen nemen.
Vooral de motorkap schijnt al enorm aan het krijten te zijn, dus ben benieuwd wat het eindresultaat gaat worden !
 
Juffer1 zei:
Zaterdag met Wilma en Pastra-V6 een rode (roze / witte) Astra F uit 94 onder handen nemen.
Vooral de motorkap schijnt al enorm aan het krijten te zijn, dus ben benieuwd wat het eindresultaat gaat worden !


even goed als die Opel combo die we gisteren gedaan hebben...dat lukt zeker :ja
 
Vandaag een donker grijze Volkswagen fox
van mijn moeder..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Woensdag en donderdag(miss vrijdag ivm kuurtijd) in de baas zijn tijd en geld beginnen aan zijn: Saab 9-3 Cabrio 2.3 Turbo Viggen:heart_eyes:
Deze staat nu bij een Citroën dealer tijdens de wintermaanden, en voor April wilde hij zijn Viggen graag helemaal gedaan hebben.

Hopelijk wordt zijn volgende saab de 9-3 v6 turbo:heart_eyes: maar ook een Viggen is een zeer mooie editie:heart_eyes:



En zaterdag inderdaad ook met Arjan(juffer1) en Wilma een rode Astra F op het programma:)^
 
over een aantal weekjes een (voor mij) bijzonder projectje: Austin Healey MKIII :party:
In het creme-wit... Wordt trouw auto voor mijn neef's bruiloft :ja

Even voor de beeldvorming, dit is het model :cool:
Austin-Healey-3000-Mk-III-fa-lr.jpg
 
@ Ivo

Bofkont :cool:
Opletten met de spijlen in de grille en de strips op de schermen, is RVS maar lijkt chrome.
Kern van de velg niet te sterk ontvetten, achter de moeren zit kopervet.
En liefst zoveelmogelijk foto's maken :ja

Hans
 
@ Hans, thnx voor de tips!
@ de rest, ik zal proberen foto's te maken, zal liggen aan de staat van de lak en de beschikbare tijd...
Waarschijnlijk weet ik volgende week meer :cool:
 
Citroen Berlingo bestelbusje, voor de nieuwe bestickering er op gaat.
Is van een kennis die mij heeft geholpen, en het blijft leuk.
Hij ziet er nu niet uit, dus effect gegarandeerd.

Hans
 
Morgen de astra j van mijn ouders maar alvast zijn voorjaars schoonmaak geven want hij ziet er uit :-& Zelfs, mijn neefje van 3 valt het op dat opa's auto vies is :D
Kijken of ik er een show-off van kan maken.
 
markprinsen zei:
Dit weekend een vorige week afgeleverde Suzuki Alto netjes maken (eigenaar heeft op mijn advies Protech geannuleerd)


Raar, Suzuki heeft namelijk een Waxoyl contract...Lood om oud ijzer.... :roll