• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

@Tamer dat is een afterfoto, moet bekennen dat het nu "live on location" wel meevalt,2 uur bezig en de voorvork is klaar..

Over een tijdje een Audi TT 3.2 van '04. Full detail. Word pas eind maart begin april.

Tevens net een afspraak gemaakt met mijn neef om zijn S2 Coupe te doen in mei.

Helemaal origineel!

Vandaag weer ene C1 afgerond , komende week komen er nog 8 van de dingen erbij8d

En zaterdag staat er een Mazda 3 van 2010 op de planning samen met DB9

mmm, volgens mij heeft iedereen het voorjaar in de kop. Aanvragen voor: 2 x Saab 9000, 1 x Saab 9-3, 3 x Saab 900, 1 x Saab 96, 1 x Porsche 968.

markprinsen zei:
Post jouw lijstje dan is ;)

Om te beginnen staat er een C1 zilvergrijs die gedaan kan worden.
En komen er deze week nog een stuk of 8 bij en volgende week weer.
Aankomende zaterdag staat er een Mazda 3 uit `10.
5 februari staat er een fiat Panda ( laatste model ).
11 februari een Mustang
En halverwege Juni een Ford Granada station

Komend weekend waarschijnlijk een zwarte Nissan Qashqai,
en over een tijdje nog een HELE dikke andere Nissan.... :-"

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Ga niet heel veel verklappen, maar ding heeft meer dan 500 paardjes op de achterwielen...... 8-())

markprinsen zei:
mmm, volgens mij heeft iedereen het voorjaar in de kop. Aanvragen voor: 2 x Saab 9000, 1 x Saab 9-3, 3 x Saab 900, 1 x Saab 96, 1 x Porsche 968.

leuk al die saabjes

en die 968 hier posten met foto;s

leuk:jippie

Hoef niet meer te gaan zeggen wat er weer is gebracht hier vanavondx-]

En vrydag wordt er een beertje gebracht voor een volle beurt:jippie

Ik ga binnenkort de velgen van een kennis opnieuw polijsten. Beetje moeilijk om dat uit te leggen maar de velgen zijn deels gespoten en deels gepolijst. Het polijste gedeelte is er slecht aan toe, flink ingevreten enzo... Maar denk wel dat het gaat lukken;-), zal er foto's van maken!

Groeten!