• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

emiel10 zei:
Mijn eigen TT zal de volgende worden :party: , is al een rotary overheen gehaald en zit bomvol fillers, dus ben eens benieuwd, diepe krassen zitten en niet in, en steenslag ook amper, deze moet 200% worden!
Ben benieuwd Emiel, neem er rustig je tijd voor, dan zal het resultaat er ook naar zijn! ;)
 
@Jeroen86 @Rst-Smurf @Corsawim bedankt voor de reactie,s

Range Rover,s worden in stappen verwerkt dit is niet geheel in 1 weekend te doen! voor ons.

@IbizaSigno : grote van de auto maakt niet uit gaat om het eindresultaat wij vonden de Opel Corsa ook een leuke en geslaagde uitdaging.

@Emiel10 : ben benieuwd naar de show off succes

@Bartr123 : leuke klus volgens mij draai jij je hand ook nergens voor om :D

Tevens wil ik toch iedereen bedanken voor de adviezen die wij hebben gekregen en met speciale dank aan @Rodders , @Paulus de Boskabouter en niet te vergeten CCHQ voor de extra adviezen en tips die zei ons hebben gegeven.:)^ :)^ :)^
 
@ PdB: de Aygo is een prima wagen en leuk om te detailen! De 15de april is prima te doen denk ik. :-b

@ quinten: de grote is inderdaad minder belangrijk, elke auto heeft z'n charme om te detailen.

@ bartr123: flinke klus, succes!
 
@ Bart123 :

wat ik mezelf afvraag:
wordt zo'n kraan niet gewoon in de kleur gecoat (lees knoert-hard)?
en hoe ga je dit aanpakken? of is het een kwestie van goed wassen en in een sealand/wax zetten?
 
Na de vraag aan mijn werkgever of ik het magazijn zo af en toe mag gebruiken voor de hobby, kwam hij gelijk met een klus aanzetten. Dit word dus de Saab 9-3 van zijn vrouw. Deze moet van binnen en buiten aangepakt worden. Heb al even staan kijken, maar dit word een flinke klus. Het begin word zaterdag 24 maart gemaakt!
 
Vanmiddag even bij een nieuwe klus wezen kijken, een Pontiac Trans-Am Firebird uit '79.
Een zwarte met gouden pinstriping en een grote vogel op de kap.
Interieur is (was) wit of licht-grijs.

Een leuke klus welke ik echt als een uitdaging zie.
Zit héél véél werk aan dat weet ik wel.......

Zal zo even een paar foto's bijvoegen. {Edit: gedaan}
Grtz. Rob

Pics:

IMG_0524.jpg


IMG_0526.jpg


IMG_0514.jpg


IMG_0516.jpg
 
RST-Smurf zei:
Benieuwd hoe je het gaat doen op de motorkap met die grote Pino erop8d

Ik zit zelf te denken om Pino af te plakken en na de finale deze mee te nemen met Poorboys Professional Polish.

Is wel een spannende klus waar weer aardig wat uurtjes in gaan zitten.

Verder staat er alweer een rijtje voertuigen te wachten:

- Audi R8 (mat zwarte wrap)
- BMW X5 (zwart)
- Porsche Cayman (zwart)
- Jaguar XK cabrio (bordeaux rood)
- BMW 5-serie
- 2 boten (jachten)
- Jetski
En diverse motoren (HD)

Voorlopig dus werk zat.
Tevens kreeg ik de vraag ofdat ik voor een bedrijf een 50/60 stuks lease wagens bij kan houden (2 wekelijks wassen ed).
 
Jij hebt het goed getroffen voor de aankomende tijd:) en wij ook denk ik, want jij maakt er vast wel een paar show offs van:grinning:
 
Zeker dat daar show-off's van komen.
Ben nog bezig met een verhaal van de 550 Maranello en moet nog foto's maken van het eindresultaat.

Verder vandaag nog een 911 Turbo opgehaal welke gedaan moet worden en gekeken bij een GT3.
Tevens komt er hoogstwaarschijnlijk ook nog een GT2 (widowmaker) bij.

En het allerleukst is om met deze wagens een rondje op de A15/A16/A20 te doen ;)
 
Na bijna 12 jaar zal paps zijn pick-up vervangen (Mitsubishi L200) en dus heb ik afscheid moeten nemen van een stukje sentiment.:sob:
Het was de auto waarin ik mijn eerste rijervaringen opdeed; :heart_eyes:
De auto waarmee ik mijn eerste meters heb gedrift; :-b
De auto waarmee ik mening tienermeisje heb opgepikt; ;)
De auto weermee ik mijn eerste (en laatste) paaltje heb geraakt;:-"
De auto die gemiddeld nog geen 5 keer per jaar werd gewassen (met een spons); :-&
De auto die tot vandaag nog nooit een polijstmachine had gezien :schaam heeft een beetje van de aandacht gekregen die hij al die jaren eigenlijk al had verdiend!

En natuurlijk zodat ze een volgende eigenaar kan verleiden om weer 10+ jaar trouw van dienst te zijn.

Gezien de vele gebruikerssporen van brandhoud en andere dingen waarvoor de auto is gebruikt heb ik de auto vooral opervlakkig aangepakt. Ik had ongeveer 6 uurtjes en enkel mijn telefoon als camera dus heb geen materiaal voor een goeie show off. Het resiltaat is toch beter dan verwacht (paps was erg onder de indruk) dus ik wel nog een voor na met jullie delen:

Het is geen condens, de auto was gewoon mat
En dan de projecten waarvoor dit forum bedoeld is. De opvolger is een Dodge RAM 1500 waarvan de lak een paar plaatselijke vorrscties nodig heeft en voor de rest enkel voor glans en bescherming zal worden aangepakt. Uiteraard zak ik hier meer tijd in stoppen en een Show off plaatsen.

Morgen gaan ook de zomerwielen op mijn eigen auto dus kan ik voor het eerst zien hoe deze staan met de nieuwe splitters (en spuitwerk van de bumper en motorkap). Ook van de voorjaars/zomerbeurt zal een show off volgen.

Verder heb ik de afgelopen xx maanden nergens gereageerd maar wel regelmatig me verwonderd op jullie werk! :cool: