Na bijna 12 jaar zal paps zijn pick-up vervangen (Mitsubishi L200) en dus heb ik afscheid moeten nemen van een stukje sentiment.
Het was de auto waarin ik mijn eerste rijervaringen opdeed;
De auto waarmee ik mijn eerste meters heb gedrift; :-b
De auto waarmee ik mening tienermeisje heb opgepikt;
De auto weermee ik mijn eerste (en laatste) paaltje heb geraakt;:-"
De auto die gemiddeld nog geen 5 keer per jaar werd gewassen (met een spons); :-&
De auto die tot vandaag nog nooit een polijstmachine had gezien :schaam heeft een beetje van de aandacht gekregen die hij al die jaren eigenlijk al had verdiend!
En natuurlijk zodat ze een volgende eigenaar kan verleiden om weer 10+ jaar trouw van dienst te zijn.
Gezien de vele gebruikerssporen van brandhoud en andere dingen waarvoor de auto is gebruikt heb ik de auto vooral opervlakkig aangepakt. Ik had ongeveer 6 uurtjes en enkel mijn telefoon als camera dus heb geen materiaal voor een goeie show off. Het resiltaat is toch beter dan verwacht (paps was erg onder de indruk) dus ik wel nog een voor na met jullie delen:
Het is geen condens, de auto was gewoon mat
En dan de projecten waarvoor dit forum bedoeld is. De opvolger is een Dodge RAM 1500 waarvan de lak een paar plaatselijke vorrscties nodig heeft en voor de rest enkel voor glans en bescherming zal worden aangepakt. Uiteraard zak ik hier meer tijd in stoppen en een Show off plaatsen.
Morgen gaan ook de zomerwielen op mijn eigen auto dus kan ik voor het eerst zien hoe deze staan met de nieuwe splitters (en spuitwerk van de bumper en motorkap). Ook van de voorjaars/zomerbeurt zal een show off volgen.
Verder heb ik de afgelopen xx maanden nergens gereageerd maar wel regelmatig me verwonderd op jullie werk!