• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Zojuist groen licht gekregen om vanaf woensdag 1/2 een start te maken aan de Ferrari 550 Maranello :)^

Zoals eerder gemeld zal dit een flinke klus worden en zal hierover dan een uitgebreid verslag schrijven.

Woensdag zal ik alvast wat foto's posten van deze Italiaanse schoonheid, alhoewel dat schoonheid iets is voor over een aantal werkuren ;)

Tim, ik kom dinsdag nog even langs om een en ander op te halen :-"

Greets Rob
 
Morgen de Punto even goed in de wax zetten voor de komende vorst periode.. daarnaast ga ik ook meteen de donker groene 406coupe van mn tante eens wassen... die doet dit zelf nooit namelijk, wat een doorn in mn oog is bij zo'n gave auto....
 
Aankomende zaterdag wordt deze splinternieuwe X3 voorzien van een lekker waxlaagje. Het is de nieuwe auto van m'n oom, heeft 'm gistermiddag opgehaald :) Gisteren meteen ff wezen kijken en volgens mij heeft deze voor aflevering alleen een wasstraat gezien.....

sneak preview....

IMG-20120130-00018.jpg

IMG-20120130-00019.jpg
 
Is een leuke klus Wilco!

Enne, wees blij dat de beemer alleen een wasstraat heeft gezien.
Veelal worden de nieuwe wagens eventjes vlug met wat Cartec troep behandeld.
Resultaat is vaak veel vette bende door de siliconen en met een beetje pech een rijdend hollogram.

Nu heb je tenminste een redelijk schone lei om te beginnen.

Suc6 ermee en we zien de show-off wel verschijnen.........
 
dank je. over cartec troep gesproken... zoals je op de foto kan zien staat de nieuwe beemer in een autogarage, welke van mijn oom is. de zaken zullen wel goed gaan, anders koopt ie niet 'n splinternieuwe.... maar dat terzijde.... hij heeft zelf ook die cartec troep, waar ik 'm niet vanaf krijg gepraat. ondanks dat ik regelmatig voor hem in ruil voor een wederdienst aan mijn eigen auto met mijn eigen middelen een autootje "poets"EN deze meestal sneller verkocht worden dan andere..... blijft die troep steeds aangevuld worden..... ik blijf het proberen ;)
 
Morgen is het zover.... de klus waar ik al lang naar uit kijk. Enige tijd geleden onze trouwauto (witte Kadett C sedan uit 78) en als tegenprestatie voor het lenen van die auto mag ik een van z'n andere bolides onder handen nemen.....

Kadett C Aero.....
 
Deze twee staan te wachten op een full detail De groene is van mijn tante en de andere van mijn oom.

CIMG0661.jpg


Als ze klaar zijn komen ze in de showoff
 
In tegenstelling tot Quinten heb ik komende zaterdag een Toyota Aygo op het programma staan. Interieur en exterieur; helaas alleen wassen en een laagje wax.
 
@quinten: GROTE klus! Succes.

@IbizaSigno: toch ook leuk? Succes!

Zelf op de 15de een interieur behandelen van een Ibiza met de extractor :-b
 
Mijn eigen TT zal de volgende worden :party: , is al een rotary overheen gehaald en zit bomvol fillers, dus ben eens benieuwd, diepe krassen zitten en niet in, en steenslag ook amper, deze moet 200% worden!!