• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Deze gele gaat echt teleurstellen. Ik laat vanavond detail foto's zien. Onherstelbare lakschade die zelfs niet te wetsanden is.

Hier de link naar de foto's KLIK

(Sorry. Vanaf iPad-ding bij mijn familie).
 
Vandaag een Healey doen van een klant van een vriend van mij (hij helpt met eigen DAP / PRO)
Eerder had ik al een testspot gemaakt, zowel in het wit als in het metallic blauw (voor / onder de spiegel)

DSC05164.jpg


Net alsof hij met thee is gewassen. Vanavond meer ….
 
Ik durf het bijna niet te typen ..... Camera vergeten :schaam

Hij is erg goed gelukt, maar ook veel kleine roestschades
Daarom gaat hij van de week naar de spuiter
Die haalt ook nog wat deukjes weg

Misschien is hij er nog als ik volgende keer langs ga
Dan maak ik echt (ja echt) foto's
 
Vandaag bij een mat zwarte (gewrapped) Audi R8 wezen kijken en deze gaat binnenkort een full-detail krijgen. En zo in gesprek met de eigenaar kwam er nog iets dat zich aanbood, een Ferrari 550 Maranello welke behoorlijk te lijden heeft gehad. De mooie groene kleur (Verde Zeltweg) was voorzien van heel erg veel swirls, Rds en ingevreten Pino uitwerpselen. Het beige met groene leder heeft ook aardig wat verduren gehad en om over de motorruimte maar te zwijgen. Nu vroeg de eigenaar ofdat ik er wat voor voelde om deze Bella weer nieuw leven in te blazen en deze in Concoursstaat zien te verkrijgen. Tja, daar zeg ik absoluut geen nee tegen en zal ik zeer spoedig aan de gang gaan op deze bijzonder gekleurde exoot.
Schat in om toch wel een kleine 60 uur te moeten op deze wagen maar dat mag de pret niet drukken.
Ik heb geen foto's kunnen maken maar die komen straks in de show-off wel.
Heb er zin an!!!

Greetz Rob aka Vadebo
 
@Redcat
Owwww, wat zal dat een pijn gedaan hebben...

@Vadebo
Zorg maar dat je camera goed opgeladen is en dat je ook de lader mee bij je hebt, want soms zijn accu's eerder leeg dan je verwacht.... (Eigen ervaring).
 
Voor morgen heb ik een zeer speciale Corrado VR6 3.0L compressor in de planning staan. De Corrado dient een goede poetsbeurt te krijgen voor de taxatie. ,^^
http://www.corrado-database.nl/index.php?item=view_corrado&id=5668
 
Vind de motorische upgrades echt geweldig (ben een echte old school motortuning fan, niet die plastic troep wat ze tegenwoordig tuning noemen) maar vind de buitenkant niet mooi, doe mij die van jou maar! Die is echt schitterend Dennis. Succes morgen!
 
Dankjewel jongens! Ik vind de Corrado zelf erg gaaf. Uiterlijk spreekt mij ook niet helemaal maar motorisch is hij echt super. Ik zal morgen wat meer foto's proberen te maken als gebruikelijk. ;)
 
Corrado's zijn idd top, zou er zo weer een terug willen.

Ben btw wel benieuwd zag dat mijn oude C G60 zelfs nog ergens rondhobbelt, zou je dmv die database zo'n auto terug kunnen vinden??
 
Leuk om die positieve reacties ook weer eens te horen. Krijg namelijk ook vaak naar mijn hoofd geslingerd dat het petjes auto's zijn maar dat begrijp ik enig zins ook wel als je sommige bestuurders ziet. Al draag ik zelf ook wel eens een petje. Maar dan rij ik niet als een petje. Haha ;)

Maar D20VT, als je het kenteken van je oude Corrado nog hebt dan kan ik eens voor je gaan zoeken en rondvragen op de fora's wie weet zit ie bij een bekende.

En voor de liefhebbers van foto's:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Oh ja, de Corrado is op de verlaging, velgen en audio na helemaal origineel. Zoals het hoort. En, de Porsche velgen zitten er inmiddels niet meer onder, zijn namelijk verkocht. Hij staat nu ook op stal. ;)