Ik wist hem eigenlijk niet zo goed te plaatsen waar in welk topic omdat het meerdere vraagjes zijn.
Mocht hij ergens anders naar toe moeten geen probleem !
Nu dat de carpoort klaar is en ik dus overdekt kan werken, ben ik heel langzaam van alles aan het verzamelen om voor het einde van dit jaar een DAP te hebben met wat spullen, maar heb nog ZEEER VEEEEL vragen :-b
Na een paar maandjes terug in de leer te zijn geweest bij RST-Smurf moet het er van komen, ik kom nog wel weer terug op herhaling Smurf
Nou is mijn eerste "klant" mijn broertje en daarna mijn vader, schoonvader allemaal een totaal verschillende wagen en kleur.
De kever van mijn broertje is een echte zomer/show auto dus moet glimmen als een gek.
De Citroen C4 van mijn vader is rood (hij heeft zelf DJ orange crush) en die mag zekers gaan glimmen maar hoefd geen mega glans te zijn een mooie en goede bescherming.
Daarna heb ik ook mijn schoonvader nog een peugoet 407 SW grijs/blauw en daarbij geld een nog mindere eis, want hij vind de schampoo met een beetje wax al een mooi resultaat geven....
Nou kwam bij mij gelijk de vraag naar boven waarmee al het chrome werk te doen bij de kever, dit is werkelijk nog in nieuw staat maar waarmee zou je dat het beste/mooiste mee kunnen bewerken/en beschermen ?
Ook zijn de velgen van blank alu :-o met zwart gespoten delen, deze moesten nog wel meer gaan glimmen vertelde hij waarmee zouden we dat kunnen doen ??
De C4 ga ik gewoon helemaal doen alle stappen en dan met de DJ orange crush moet het vast goed komen.
De peugoet denk ik dus aan helemaal doen alle stappen alleen als laatste met een vloeibare betaalbare wax te doen...
Dus zou ik graag ook nog een vloeibare wax willen hebben, die ik met de DAP aan kan brengen om zo sneller te kunnen werken, welke raden jullie aan ??
Ik dacht aan Natty's of de Collinte 845 of toch iets anders ??
Wat heb ik straks in huis:
DAP 900
oranje, heavy green, light green, wit, zwart, concourso pads
Monello Mezzo
Monello Finale
PB SSR-1
PB EX with carnauba
PB EX-p
PB natty's paste wax blue
PB QD+
PB bold 'n bright
DJ born to be mild
DJ Bleu velvet PRO
DJ Purple haze PRO
Car pro Reload
Iron X
PB APC
PB sray & Wipe
PB klei
Car pro Eraser
stapel doeken
stapel pads
En ik vergeet vast wel wat :-"
Plaatjes van de kever heb ik en van de C4..
en inmiddels getaxeert en bij de RDW geweest, dus hij kan volgend jaar komen rijden naar mij toe
En de C4 van paps