• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Mijn volgende word een citroen c4 kleur muizegrijs .
Maar de eigenaar komt die maandagavond brengen , en vrijdag terug ophalen .
Nu daar ik heel de week moet werken , moet dit s'avonds gebeuren , telkens een paar uurtjes .
Hoe zouden jullie dit aan pakken ? ;)
 
Ligt er aan of je de beschikking hebt over een garage? Zo ja, dan geen probleem, zo niet, dan deel voor deel.....
 
@ SLK ik heb wel een garage waar ik in kan werken , maar daar wil ik liefst s'nachts mijn eigen wagen in zien staan . :ja
 
Komend weekend (17/9) staat er een 2009 Jaguar XK cabrio :party: op het programma.
Verder staan er nog een Swift en VW Fox op het programma.

Grtz. Rob aka Vadebo
 
Op de planning de komende tijd :

- Een Lexus ( een team-up met DB9 )
- Een Caddy van 2010
- Een Kawasaki Ninja
- Een MB S klasse in de AMG uitvoering ( 4 maanden oud , maar na een regenbui was te zien hoeveel aandacht de dealer er aan had besteedt )
- Ford Ka
 
RST-Smurf zei:
Op de planning de komende tijd :

- Een Lexus ( een team-up met DB9 )
- Een Caddy van 2010
- Een Kawasaki Ninja
- Een MB S klasse in de AMG uitvoering ( 4 maanden oud , maar na een regenbui was te zien hoeveel aandacht de dealer er aan had besteedt )
- Ford Ka

Nu al benieuwd naar het verslag van de MB S-klasse.
 
Vrijdag een Mazda MX5, en een van de komende weekenden staat er nog een Mercedes E klasse op de planning, maar welke precies weet ik nog niet.
 
In navolging van de 2 Volvo`s die ik voor deze beste man heb gedaan , brengt die volgende week een Golf MK3 in 4x4 uitvoering:party: