• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Wouw, vette M!!!

Als het een beetje weer is dit weekend ga ik de Punto en de Ypsilon een beurtje geven. De Yp wordt weer beetje roze dus die kan wel wat gebruiken.
 
Morgen m`n nieuwe projectje ophalen hier in de buurt , dus heb wat te doen de komende tijden.Staat al een paar jaar opdezelfde plek en ziet er niet uit:D

En volgende week zaterdag een Volvo V70N samen met Sander

En binnenkort weer wat van die Franse C gebakjes8o :D
 
Moet morgen wat hele lichte krasjes van de motorkap afhalen, en vogelstront dat er vandaag op is gekomen terwijl ik gisteren de auto gewassen heb.
Zit nog te twijfelen of ik alleen de motorkap zal polijsten of de hele auto, aangezien er verder geen noodzaak is om de hele auto te polijsten.
 
De komende tijd ga ik me hier maar mee bezig houden:-"

DSCN5173.jpg

DSCN5174.jpg

DSCN5175.jpg

DSCN5177.jpg

DSCN5176.jpg
 
Van de week de Ford Ka van mijn zus onder handen nemen, deze heeft racing stripes aan de zijkant die al niet meer te redden zijn. Voor het eerst polijsten met de DAP900, eens kijken hoe dat gaat.
Verder moet ik nog een velg van mijn BMW onder handen nemen, zitten parkeerkrasjes op :( alleen ben ik daar een beetje bang voor om die te polijsten.
 
zaterdag een fiat fiorino, ben benieuwd, is 2 jaar oud, en heeft belettering opgezeten die eraf is alleen de lijnen zijn nog duidelijk te zien.
 
van het weekend een oud golfje bordeaux rood zonder blanke lak heeft met 1 kant altijd in de zon gestaan is wel te zien dak en linker kan helemaal verkrijt ff dappen