• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

RST-Smurf zei:
Zaterdag de 18 de een Ford Granada combi weer glanzend zien te krijgen in Nieuwleusen:party:



Gaat dus om deze wagen :D :party:

granadabouw.jpg
 
Nadat ik gisteren een Skoda Fabia gedaan heb, staat er de komende periode nog een Toyota Aygo op het programma. ,^^
Niet te vergeten mijn eigen Ibiza. Want met al die straat werkzaamheden hier blijft ie niet echt schoon.. Al met een goeie vier weken niets gedaan.. :(
 
Paulus de Boskabouter zei:
In juli (als ik mij beter voel)

- Audi R8 V10 ABT '10
- Volvo V70 D5 '03 (al gedaan :-b )
- Renault Safrane 3.0 V6 Baccara '95 (geen bi-turbo maar de 'gewone')

De Safrane is helaas overleden (koppakking was gerepareerd maar toen ging de bak stuk) en vervangen voor een '99 of '00 (weet het niet precies) Safrane 2.5 20V RXT.

Nieuwe lijst:

- Audi R8 V10 ABT '10
- Volvo V70 D5 '03 (al gedaan :-b )
- Renault Safrane 2.5 20V RXT
- Volkswagen Polo 9NII GTI Cup Edition

Helaas pas over twee maand :(
 
@Paulus: Kan je mooi even tegen Tim een wedstrijdje doen haha. En je vergeet nog wat Paulus; we willen graag nog een A1 en RS2 showoff:)
 
Die komen er zeker ook!

Deze R8 heeft een V10 met 600pk. Getuned (uiteraad) door ABT. Het is de wagen die word afgetrapt door journalisten en eigenaars van een ''standaard'' V10 die willen kijken en voelen hoe dat nou rijd met 600pk.

shen09916Tuned1.jpg
 
Morgen een Aston Martin V8 Vantage cabrio in de planning.
Maar eerst zo even naar carclean toe om wat spullen in te slaan.
 
Een ford Fiesta die bij de dealer staat is wel bij de poetser geweest, maar zitten nog veel krassen op de motorkap.
Ik zei voor de lol deze wil ik wel even doen, km maar langs zeiden ze dus bij deze.:-"