• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Ik hoop de komende dagen de Passat weer eens beet te kunnen pakken (polijst/glaze/wax), heb ook mijn velgen terug van de poedercoater maar nog steeds niet gemonteerd dus er moet nodig eens een dag tegen aan worden gegooid :)
 
m'n poetsklus voor morgen :

een tipje van de sluier...toen hij nog nieuw was:


picture.php?albumid=49&pictureid=354.gif
 
Silver Beetle Highline :party:
Interieur wordt al onder handen genomen door mn beter helft met APC 1:10 en 1:4 :party:
 
of een Jaguar XJ8 uity 2000 doen
of een BMW e46 325i

ligt er aan welke van de 2 komend weeken tijd heeft op een zaterdag:p
geen fotos (yet):roll
 
Jij blijft ook bezig he8-()) Goed bezig:cool:

Mijn volgende project zal tijdens/na mijn tentamenweek bestaan uit mijn DS3.. Door de dealer heel veel moeite in gestopt om hem netjes te maken, maar uiteraard is dat nog niet naar mijn standaard.. Iemand tips om een smerige vette laag van het plastic in het interieur af te krijgen? Als ik mn stoel wil verstellen voelt het alsof er olie op gesmeerd is8o
 
@Paulus,

deze is van een vriend van de eigenaar van de Audi S8 die ik al een paar keer heb gedaan, mocht nu deze Bently van zijn vriend doen:party: , blijkbaar waren ze tevreden met de S8;)

Een show off weet ik niet, maar een paar plaatjes schieten doe ik zeker:ja
 
Morgen staat er een Skoda Fabia 1.4 16v op het programma! Lekker wassen en een nieuw laagje was aanbrengen. :) Hopen dat het weer morgen een beetje lekker is.