• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Net de vraag gekregen van een collega om zijn wart-metaal Audi A5 eens grondig onder handen te nemen : wagen is 3 jaar oud, staat in een bosrijke omgeving (veeeeeeel groenresten in de naden), is gelukkig nooit in de krasstraat geweest maar toch de nodige krassen ten gevolge van de "1 emmer & spons"-methode ; wagen is nog nooit in de wax gezet, velgen zijn af en toe eens gewassen maar nooit afgenomen etc etc ; straks een foto nemen van de wagen in kwestie ;)

Wordt een leuke klus :)

De wintervelgen van de Jaguar reinigen, beschermen en opslaan..

De spullen zijn er:

Foto-SRR7YGU3-D.jpg

Hulpmiddelen aanwezig:

Foto-TLYGJIAG-D.jpg

Auto staat klaar (terwijl ik nu Top Gear kijk):

Foto-7TL6WZQQ-D.jpg

Foto-Y7JYGJNK-D.jpg

Koninginnedag kan wat mij betreft beginnen.

Hartelijke groet,
Kees.

RST-Smurf zei:
Mazda is zekers.Maar de overigge 2 zie ik ook snel verschijnen hier:jippie :jippie
Mag je ook eindelijk die Volvo een keer doen? :)

Ga zelf morgen de witte Volkswagen Fox van m'n oma doen. Komt uit december 2010, 'ns kijken hoeveel vervuiling er in de lak zit ;)

Zaterdag een E30 325i (roze, moet rood worden...)
een van de komende weken een Mercedes ML (zwart, licht leder interieur)
Wat later, Mini John Cooper Works :-)

Binnen nu en een aantal weken staan op het programma een Toyota Corolla sedan en een Skoda Fabia hatch. Beide zilvergrijs. De Toyota heeft geloof ik nog nooit een sopje en washmitt gezien sinds de aankoop.. :-p Laatst enkel een emmer water.. Dus iedereen kan zich voorstellen wat een klus het gaat worden. De Skoda Fabia word al een tijdje door mij gewassen en bijgehouden, maar wordt zo onderhand wel eens tijd voor een nieuw waslaagje. Natuurlijk binnenkort zelf mijn eigen Ibiza ook maar eens doen.