• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Update over de TT Le Mans: eigenaar wilde geen foto's van zijn bolide op het internet...

Van de S2 komt nog een show off, net als de A1.

Vrijdagavond: een bruin gerookte C3 Exclusive van een vriendin onderhanden nemen met de extractor. Volgens de dealer was het niet meer schoon te krijgen, we zullen zien! Ze kreeg hem wel bijna 1500 euro goedkoper mee!
 
Nog een stukje van m'n caravan, telkens we voor een paar dagen weg zijn probeer ik een stukje te poetsen en gelijk in de colli 845 te zetten...
Maar is té groot om in 1 keer in je eentje te doen, daar heb je een ganse voetbalploeg CC maniakken voor nodig, met veel moed en gerief... :)
 
Aankomende zaterdag:

DSC_00997.jpg


Mijn broer zijn A6 2.7T quattro Oettinger.
 
Audi A8 Gullideckel's! Prachtig vind ik ze staan, zaten eerst Parabool velgen onder. (ook origineel Audi)
 
Mooie bak Paulus , velgen staan niet echt verkeerdt.Maar vindt ze er niet onder passen.Te groot en te dicht voor de wagen8o
 
3192.jpg



Binnenkort een Toyota Landcruiser uit 2004. Ex-auto van de brandweer ontdaan van stickers en volledig verkrijt rood, ik denk een monsterklus....Je kan precies zien waar "brandweer"en de nodige "veiligheidsstrepen" hebben gezeten, bovendien, zoals gezegd verkrijt en dus oranje geworden......En een 50 stuks reflecterende rondjes ter grootte van een 2 Euro muntstuk die er waarschijnlijk nog af moeten........Een leuke klus.........wil er iemand helpen ? :cool:
 
zaterdag A6 avant voor basic detail vanbuiten: wassen, kleien, sealant + wax (en kunststof en ruiten tuurlijk)
 
vanavond/morgen een zwarte 207, Exterieur Detail...
met waarschijnlijk wat opvul/wetsand werk... (aan t verhaal van de eigenaar te horen...)
ben benieuwd... :weetniet
 
Binnenkort mijn eigen ibiza is goed onderhanden nemen.

Moet nog wel even sparen voor een DAP kit.
Maar ga nu maar doen:

Wassen
Kleien
Wassen
Drogen
Black hole
Waxen (smartwax)