• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

RST-Smurf zei:
Vrijdag komt er weer een lading
In ieder geval is deze lading sneeuw en ijs vrij ;)

Vandaag heb ik de auto van m'n vrouw gedaan en zij had dus de mijne mee genomen naar haar werk. Vrouw stapt uit bij haar werk en toevallig ook haar baas. Baas vraagt waar haar auto is en geeft ook een complimentje over de mooie auto waar ze net uitstapt :D . Mijn vrouw legt uit waarom ze vandaag met een ander voiture naar werk is gekomen. Reactie van haar baas: "eigenlijk zou ik dat ook wel willen. Kan hij dat niet eens met mijn auto doen?"
Natuurlijk zie ik dit wel zitten, echter rijd de beste man in een touareg 8-o 8-o Zo'n ding is groot man :auw
 
@DB9, die zijn idd groot, eens samen met een vriend zijn vaders ML500 gewassen, hadden een laddertje nodig om bij het dak te komen. Maar succes:cool: :p
 
zal meevallen :cool:
De "bling bling" wielen zijn in restauratie, op dit moment wel de spaakwielen, maar dan in grijs gecoat :ja
dus scheelt een hoop werk :D
Lakwerk en interieur heeft prio :ja
 
Grijs is wel origineel, chrome niet. Ik krijg bij de mijne de oude erbij
Eens kijken of daar nog wat van te maken is :weetniet
1 April ophalen (geen grap)

Hans
 
RST-Smurf zei:
De 26ste staat er een rode Buick hier in de stal:party:

Zal de detail samen met EGE1982 ( de eigenaar ) en Aficior gaan doen:party:


Helaas door een prob met de brandstofpomp wordt deze verzet:sob: :sob:

Maar morgen eerst een Niksan Micra voor een interieurtjebeurtje,En vervolgens van een C1 een echt winkelwagentje maken8o :D
 
Nog steeds op het programma:

- '94 Audi Coupe S2 (staat hier nu, ga vanmiddag een begin maken)
- ?? BMW E90 3 serie

Nieuwe opdracht:

'09 Volvo V70 D5 (waarschijnlijk team up met Eelco)
 
Na de Touran morgen beginnen aan de Porsche, is de eerstvolgende in de rij :)

De wagen is vandaag netjes gewassen & heb al de voorliep gekleid en gedapt : telkens 1 hit met respectievelijk Inizio & oranje, Mezzo & groen, Finale & zwart. Vervolgens Black Hole & Poorboy's Natty's Paste Wax aangebracht.

Normaal gezien zou ik de wagen in zijn geheel eerst grondig kleien (staat zeker op het programma morgen) en dan telkens de auto volledig doen met Inizio enz, maar mijn dochter was net te nieuwsgierig om te zien welke stappen wat doen ;)

Morgen doe ik dus lekker verder, maar wel telkens de wagen in het geheel (mug de voorklep)

Foto's volgen naderhand bij "projecten" :)
 
:-" :-" :-" :D

DSCN2094.jpg