• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

scenic zei:
knip ploatie


Binnenkort een Toyota Landcruiser uit 2004. Ex-auto van de brandweer ontdaan van stickers en volledig verkrijt rood, ik denk een monsterklus....Je kan precies zien waar "brandweer"en de nodige "veiligheidsstrepen" hebben gezeten, bovendien, zoals gezegd verkrijt en dus oranje geworden......En een 50 stuks reflecterende rondjes ter grootte van een 2 Euro muntstuk die er waarschijnlijk nog af moeten........Een leuke klus.........wil er iemand helpen ? :cool:


Dat is een leuke, heb je die al gedaan en zijn er foto's? Ben erg benieuwd
 
+1!

In juli (als ik mij beter voel)

- Audi R8 V10 ABT '10
- Volvo V70 D5 '03 (al gedaan :-b )
- Renault Safrane Baccara '95 (geen bi-turbo maar de 'gewone')
 
staan nog op het programma : gele geoxideerde verwaarloosde SAAB cabrio; samen met Polleke.
Twee Insignia's een rode vijfdeurs en een zwarte ST.
In de zomer een Dodge RAM.
 
corsawim zei:
gele geoxideerde verwaarloosde SAAB cabrio; samen met Polleke.

Ik ben benieuwd! Hopelijk kunnen jullie er weer wat moois van maken, zeker als het een cabriolet van de 1e generatie 900 is.. :cool:

5367022021_b00a2db0a6.jpg


A.s. zaterdag heb ik de Avus zilveren Quattro RS4 van m'n broer op de planning staan.
 
MLL zei:
Ik ben benieuwd! Hopelijk kunnen jullie er weer wat moois van maken, zeker als het een cabriolet van de 1e generatie 900 is.. :cool:

5367022021_b00a2db0a6.jpg


A.s. zaterdag heb ik de Avus zilveren Quattro RS4 van m'n broer op de planning staan.

Absoluut DE mooiste kleurstelling voor een klassieke 900 cabriolet :)^
 
Ik hoop deze week verder te doen aan de Jag ; normaliter was die al lang klaar, maar heb 2 dagen verloren omdat incompetente flikken het nodig vonden mijn TVR in beslag te nemen, de snoodaards }:)w
 
bartr123 zei:
Vandaag met 4 man hier aan gewerkt;Morgen dag 2....
Da's zelfs met 4 man een megaklus. Ben benieuwd naar het reultaat.

Daar komt zeker een Collinite Marine Wax op?
 
@Jan, +1 ik ben ook gaar.
@Addy,nee in Kerkdriel.
@SLK inderdaad 3M bmarine wax,polijsten is tevens met 3M compound en polish gebeurt,rvs en overig metaal met 3M metal restorer en polish.
 
bzguy zei:
Ik hoop deze week verder te doen aan de Jag ; normaliter was die al lang klaar, maar heb 2 dagen verloren omdat incompetente flikken het nodig vonden mijn TVR in beslag te nemen, de snoodaards }:)w

Inbeslagname....watskeburt? *modus Jeugd van Tegenwoordig uit*
 
Koning Winter zei:
Inbeslagname....watskeburt? *modus Jeugd van Tegenwoordig uit*

Ik wou de wagen (eindelijk) laten keuren als oldtimer en dan inschrijven, maar blijkbaar vond men daar niet direct het chassisnummer, wel een ander nummer (wat een productienummer bleek te zijn), dus hebben ze de flikken erbij gehaald, die vonden de wagen "verdacht" (mogelijk getsolen, omgekat, whatsoever), zeker omdat ik die in Engeland had gekocht, DUH !

Wagen is weggesleept & in beslag genomen, zelfs de AutoCrime Unit is erbij gekomen, en het bleek allemaal om pure onwetendheid hunnentwege te zijn : chassisnummer staat gewoon ergens anders, alleen hadden zij nog nooit een TVR gezien ... :(

Kostte me wel 2 dagen bij de flikken/keuring en 240 EUR takelkosten !

Wagen staat nu bij de invoerder die het chassisnummer zuiver zal maken of er desnoods een nieuw inkloppen voor de keuring.
 
stelletje prutsers als je het niet weet zoek het dan op of neem contact op met iemand die het wel weet:rules :-"


Ga vandaag een motorkap doen van een peugot 407 die redelijk misbruikt is door de vorige eigenaar.
Ga hem aanpakken met de oranje pad eerst proberen met finale als dat niet lukt met mezzo.
Wil hem dan afmaken met de groen en finale daarna exp erover.
 
Binnenkort op de planning:
- Mercedes ML Full Detail (zwart metallic met creme leder)
- New Beetle Full Detail (zilver met zwart leder)
- Transporter T5 T-edition Full Detail (Groen/grijs metallic met grijs leder)
 
bzguy zei:
Ik wou de wagen (eindelijk) laten keuren als oldtimer en dan inschrijven, maar blijkbaar vond men daar niet direct het chassisnummer, wel een ander nummer (wat een productienummer bleek te zijn), dus hebben ze de flikken erbij gehaald, die vonden de wagen "verdacht" (mogelijk getsolen, omgekat, whatsoever), zeker omdat ik die in Engeland had gekocht, DUH !

Wagen is weggesleept & in beslag genomen, zelfs de AutoCrime Unit is erbij gekomen, en het bleek allemaal om pure onwetendheid hunnentwege te zijn : chassisnummer staat gewoon ergens anders, alleen hadden zij nog nooit een TVR gezien ... :(

Kostte me wel 2 dagen bij de flikken/keuring en 240 EUR takelkosten !

Wagen staat nu bij de invoerder die het chassisnummer zuiver zal maken of er desnoods een nieuw inkloppen voor de keuring.

echt ongelooflijk! Ik hoop dat je de kosten vergoed krijgt + een uitgebreid excuses
 
Die kosten krijg je in dit apenland hier zeker niet vergoed, en naar excuses kun je fluiten :(

Hier geldt 1 ding : als ze het zelf niet weten hang je : SCHULDIG tot het tegendeel bewezen is :(