• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

natuurlijk wordt er aan de sponningen wel gepoetst , maar het betreft hier een

poetsklus om de nieuwe stickers een goede basis te geven......

hoe het er binnenin uitziet , kan me eigenlijk niet "schelen" (of is het schillen? )

de bus wordt hoofdzakelijk gebruikt voor een jeugdbeweging en dan weet je ook wel

dat er niet naar omgekeken wordt .(spullen erin en ..hoppa , weg zijn wij :ja )

ik denk trouwens dat deze bus nog nooit eerder een waxlaagje heeft gehad en het

zal toch fijn zijn als ze al enkele maandjes beschermd blijft .(wie weet komt er wel een poets/onderhoudscontractje :party: )
 
grandscenicman zei:
ik denk trouwens dat deze bus nog nooit eerder een waxlaagje heeft gehad .

Ik denk dat er heel veel busjes rondrijden die nog nooit enige vorm van wax hebben gezien.
 
ik denk dit ook , en de binnenkant van zo'n bus is meestal ook nog nooit proper gemaakt :-"

daarom ENKEL de buitenzijde, daar scoor je meer mee dan vanbinnen :D
 
@grandscenicman, ik zou de plastic delen toch even een behandeling geven aangezien ze behoorlijk wit uit zijn geslagen later even nabehandelen kunnen ze goed gebruiken zo te zien.
Bij mijn eerste reactie was de foto niet zichtbaar maar nu zie ik waar het om gaat, dat is aardig wat meters werk, succes ermee:cool:
 
Ik kreeg vanmorgen deze foto toegestuurd op mijn telefoon:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Dus dit wordt mijn volgende was klus. Volgens mijn vriendin kwam dit naar beneden zetten toen ze op de snelweg naast een bouwterrein reed.
Ik heb het nog niet gezien dus heb geen idee wat het is. Hoop modder en geen cement ofzo.....
 
Had zelf toch even naar het bouwterrein toe gereden en even verhaal te halen, en of dit normaal is. Ongeluk kan gebeuren maar dan zal er ook een oplossing moeten worden gezocht.
 
@ Wouter : ik zou toch maar eerst naar de dichtstbijzijnde wasbox gaan sturen en daar eens met de hoge druk iig de auto goed nat maken.
Als dit idd mortel of metselspecie (sluier) is dan is er een redelijk kans dat er ook kalk inzit en als je ziet wat dat met je handen doet dan is dat verre van bevorderlijk voor je lak.
 
Ik kan haar wel sturen, maar dat gaat ze echt niet doen. Ze is met 3 vriendinnen in Maastricht en gaat echt niet naar een wasbox. Moet echt wachten tot maandag. Dan kan ik er pas wat aan doen helaas. Ze heeft er even naar gekeken, en volgens maar is het modder. Maar het ziet er niet echt lekker uit.
 
Porsche 911 - MY1973 - Hellgelb.

De lakstift is vermoedelijk de kleur die de auto moet hebben (gehad).
De auto zelf is een heel ander verhaal.

35 jaar oud en de laatste jaren in een opslag gestaan onder zeer twijfelachtige omstandigheden.
Auto heeft in al die jaren bijna niets gelopen en altijd van 1 eigenaar geweest.

Tot later,
Aficior