• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Thanks mannen! Erg aparte wagen, heb hem vanavond even bekeken. Heeft wel wat! En die dikke V8 is heerlijk :heart_eyes: Zeer zeldzame wagen, deze is in de kleur Royal Maroon (donker rood) 750 van gebouwd zei de eigenaar. Dikke muscle car, helaas geen ritje...:( (achterbanden waren glad :grinning:

@Wouter: team up?
 
zaterdag voor paasen een seat leon gedaan van mijn collega de eerste van een heleboel wagens
de seat is nu anderhalf jaar oud maar had hagel schade laten herstellen was helaas niet goed gedaan overal hologrammen op de stijlen deuren en ook 1 van 50 bij 50 cm echt bizar fotos volgen nog
 
binnenkort deze twee :)

Mazda Mx5 1.6i
volvo V70 2.5T

beide mooie auto's, alleen die volvo.. wat een lap plaatwerk!
 
Mijn volgende detail-klus:
Giannini Fiat 500 Baistrocchi (zijn er maar 3 van gemaakt,speciaal voor het snelle werk)
dsc0045td.jpg


dsc0048ew.jpg


dsc0050pf.jpg
 
Momenteel bezig met een dertien jaar oude witte volkswagen passat. Om eerlijk te zijn, hij begint nu terug wit te worden, was eerder zwart en een tint groen van het mos...
4 uur bezig geweest alleen al met fatsoenlijk wassen, trims, deurkanten, onder de motorkap, ...
Morgen eens aan het polijsten beginnen.
 
Ja, maar ik vind het geen fijn werk. Een goede drie liter apc (1:4) nodig om al het mos weg te krijgen, dat is niet meer normaal.
Polijsten zal ik ook niet voor 100% strak gaan, eerder een goede opfris beurt van de lak, voor een 13jaar oude wagen is 100% strak ook niet nodig en zeker al niet op wit.
 
Wow, 3 liter apc (1:4) is een hoop ja.
Begrijp je standpunt volledig.
Anyway, het zal sowieso een hele metamorfose worden.

Succes ermee.
 
Geweldig die Capri.
Maatje van me had er 2, een witte met rode delen op de flanken en zo'n zelfde als op de foto.
Helaas heeft hij ze verkocht wegens ruimte- en tijdgebrek.
 
een polo 6n van 1995...eerste autootje van een collega.

het autootje smeekt om aandacht en tedere zorgen...de beelden spreken voor zich.
Ik ben echt benieuwd hoe hij er glanzend uit zal zien; ik bedoel niet glanzend door de regen...leuke uitdaging met véééél werk
:heart_eyes:

IMG_0426.JPG

IMG_0430.JPG

IMG_0434.JPG

IMG_0429.JPG


op de velgen moet je niet letten...er komen terug originele onder met deksels.

het is ook de bedoeling dat die "mooie" stoelhoezen :-" er niet opblijven... een jobke voor de extractor dus.
IMG_0438.JPG

IMG_0435.JPG


nu nog goed weer!