• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

En als je dan geen eigen ruimte hebt is het ontzettend klote wakker worden met regen die letterlijk met bakken uit de lucht komt vallen.
Een loods zou werkelijk waar ideaal zijn. Denk dat ik toch mijn vader eens lief aan ga kijken (nog steeds thuiswonend) of ie alle vakantiespullen eens wat meer aan de kant zet in de garage. Dan kan ik daar gewoon werken
 
Vandaag mn renault megane samen met soepergrover doen!

Beginnen buiten. Vanmiddag lekker binnen in de hal met de dap aan de slag :)
 
Gelukkig komen er nog twee dagen aan en wat opklaringen vanmiddag. De garage wordt niks, een hele discussie gevoerd over het stoffen tijdens polijsten en weet ik veel wat voor argumenten ze hier allemaal hadden. Conclusie: geen garage dit weekend.
Maar goed...hopelijk morgen wat beter weer en anders vestig ik mijn hoop op Koninginnedag aangezien ik dan toch geen plannen heb.
Anderzijds komt het slechte weer stiekem wel goed uit, heb mijn zinnen gezet op de aanschaf van een extractor, dus kan de vrije uurtjes goed benutten...ook voor huishoudelijke zaken trouwens...:-"
Een loods kan toch verdomde handig zijn, zal eens kijken of ik hier in de buurt niet met de een of de ander een mooie deal kan sluiten...
 
Maaike,

Mocht de hydro 7000 uit willen proberen. Die heb ik thuis staan. En mag je gerust een keer uitproberen:)^
 
Ik heb geluk dat mijn schoonouders kassen hebben en dus ook aan de voorkant een hal/loods.

Meestal kan ik hier gewoon lekker mn gang gaan tenzij de hal vol karren met planten staan :p
 
@ Woody: dank voor je aanbod, erg aardig van je! Gelukkig heb ik er in de praktijk al enkelen zien werken. O.a. een Karcher Puzzi *iets te prijzig voor mij, een Numatig, volgens mij het type George, een Alutec en nog eentje. Weet ongeveer hoe het allemaal werkt. Een How-To wil ik sowieso nog even goed doorlezen.
Vraag me af of ik hier in de buurt bij een electronicazaak o.i.d. die dingen nogmaals goed van dichtbij kan bekijken.

@ Erikjeeh dat is het betere werk! Ideaal hoor.... Helaas heb ik (sowieso) geen schoonouders met een kas, loods of grotere garage. Dan houdt het al snel op ;) Succes vandaag!
 
erikjeeh zei:
Vandaag mn renault megane samen met soepergrover doen!

Beginnen buiten. Vanmiddag lekker binnen in de hal met de dap aan de slag :)

Ik had er al van gehoord van Joost. Veel plezier vandaag.
Is die loods bedrijfsruimte misschien groot genoeg voor een West Brabant meeting?

Plannen genoeg bij mij maar ze komen zelden tot uitvoering.......
 
Had jij het destijds niet over een of andere ruimte om te gebruiken/huren.

Ik heb ook wel eens zitten speuren op het www maar valt toch niet mee om iets te vinden.

Nu is het wel droog maar moet vanmiddag naar een verjaardag toe dus dat schiet ook niet op.
 
Ik heb zelf ook nog niets kunnen vinden wat voldoet aan de eisen:
Stroom
Ruimte om rond de auto te kunnen lopen/zitten/staan/liggen
Water (liefst ook nog warm maar dat is geen vereiste)

Addy veel plezier op de verjaardag:party:

Mijn volgende klus (eerder klusje):

Plek op een motorkap van Golf 4. Ben benieuwd wat het gaat worden.
 
Dank je Hugo, schoonmoeder wordt 65. Morgen ook uit eten. :party:

Het mooiste zou zijn als je ergens een loods kunt huren met een aantal mensen, gezellig...x-]
 
addy zei:
Het mooiste zou zijn als je ergens een loods kunt huren met een aantal mensen, gezellig...x-]
Wat denk je van de Lelystad meeting? :-"

https://forum.Carclean.com/cc_postst12943/Lelystad-poetsmeeting-Wanneer.aspx

Ik heb in ieder geval de 27ste Mei weer een detail meeting aldaar.

http://www.corollaforum.nl/viewtopic.php?f=39&t=41477

Helaas alleen toegankelijk voor Corolla members. ;)
 
Dat weet ik Patrick, ben daar afgelopen jaar ook geweest. Mooie ruimte daar, maar bedoelde eigenlijk in de buurt van Breda.
 
BlackPassat zei:
Ik had er al van gehoord van Joost. Veel plezier vandaag.
Is die loods bedrijfsruimte misschien groot genoeg voor een West Brabant meeting?

Plannen genoeg bij mij maar ze komen zelden tot uitvoering.......

Uhm, we hebben een heel parkeer terrein. Alleen binnenkant is way to klein :p daarnaast weinig verlichting. Maar voor 1 of 2 auto's ruimte zat. Ja op dat gebied heb een beetje geluk:-"

Gelukkig staat mn motortje zo altijd droog :party:
 
addy zei:
Had jij het destijds niet over een of andere ruimte om te gebruiken/huren.

Ik heb ook wel eens zitten speuren op het www maar valt toch niet mee om iets te vinden.

Nu is het wel droog maar moet vanmiddag naar een verjaardag toe dus dat schiet ook niet op.

Als je een keer wilt kunnen we altijd hier in de hal misschien kijken of er plek een keer is. Gaan we samen aan de slag ,^^
 
Top Erikjeeh, ik zal het onthouden. Bedankt voor het aanbod. :cool: Ik hoop dat ik morgen beter weer heb, dan kan ik in ieder geval een begin maken met de Ka. Wassen/iron x/VP CT&GR/kleien/etc...