• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Vampire zei:
Dat denk ik ook, verschil zal toch wel merkbaar zijn na de detail! Vreemde nummerplaat trouwens...

auto is import uit Duitsland...dat zijn transitplaten...zijn geldig om de auto hier te laten keuren en in te schrijven...daarna krijgt hij Belgische platen.
 
RST-Smurf zei:
Sterkte ermee wim.Dit zal een dankbaar klusje gaan worden:ja

Bedankt, maar eerlijk gezegd heb ik ze zo het liefst...levert meestal mooie voor/na-foto's op en tevreden eigenaars :heart_eyes:
Je kan dan ook tijdens de werken goed zien waar je nog niet bent geweest ;)
 
Mooie klus Wim! Zijn inderdaad de leukere klussen, op een nieuwe wagen valt vaak niet zoveel eer te behalen. Op de standaard swirls na dan.
 
gisteren een speciaal bezoekje gehad van een...

GMC Syclone!

specs:

4,3 liter , 6 cylinder turbo motor
met standaard ca. 290 pk (deze is behoorlijk verder getuned)
4x4 aandrijving, automaat
en let wel.. jaja nu van 0 -100 in ca. 5 seconden!

dat voor een auto van het jaar 1991.. wat een monster

voorzien van Corvette velgen... met 285 bandenmaatje achter..
voor zoverbekend zijn er van deze auto 3 in nederland


syclone1.jpg


syclone2.jpg
 
Ook ik heb (gelukkig!) weer een aantal leuke projectjes op de rit staan.
Als eerste is komend weekend aan de beurt:
Ford Ka Grand Prix in de kleur rood.
Auto is van mijn moeder en nog niet gedetailed na de aankoop in november, omdat ik het wegens werk te druk had en de weersomstandigheden me niet mee zaten.
Heeft ondertussen bijna 4000 op de teller, alleen door mij gewassen. Wat minder positief is dat de auto gepoetst is door een bedrijf bij aflevering en de wasstraat gezien heeft.
Genoeg werk aan te doen dus! Erg leuke kleur om te doen...

Ten tweede is aan de beurt mijn eigen Ford Ka Grand Prix in de kleur Crystal White.
Regelmatig netjes gewassen en verzorgd, alleen nog niet gedetailed. Wederom speelt tijdgebrek de grootste rol en natuurlijk de weersomstandigheden.
Mijn auto is van een andere dealer naar Roosendaal verhuisd, gewassen (wasstraat]-0 ), gepoetst terwijl ik daar andere afspraken over had gemaakt, er is al een deukje uitgehaald en ondertussen heeft ie ruim 10.000 op de teller sinds aanschaf in november 2011. Ik rijd veel met deze auto op en neer naar Eindhoven voor zo'n 6 maanden per jaar. Extra en goede bescherming is dus welkom.
Dit wordt een meerdaags project omdat ik het erg goed, uitgebreid en secuur aan wil pakken. Mijn eerste, echte nieuwe auto, die veel km's maakt, dus ook extra aandacht verdient. Extra spulletjes en waxen zijn besteld dus kan zeker mijn lol op! Staat gepland op hemelvaart, die vrijdag en het weekend daarop volgend.

Tot slot staat voor over een maand of twee gepland een Subaru Forester, voorzien van alle opties en extra's in de kleur zwart.
Altijd verkeerd gewassen en zit vol met waskrassen, van die hele lelijke waar je werkelijk niet omheen kunt, zeker niet wanneer de wagen in de zon staat. Wat vogelpoepplekjes en ook nog schadeplekjes die ik er hopelijk uit gepolijst krijg. Ook voor deze auto is alles in huis. Erg mooie vooruitzichten dus.

Onzeker is het nog of ik een oude, vale Opel Astra in het bordeauxrood kan doen.
Voor de zomer staat gepland een Suzuki GSX R 750 van een collega van me. De tank zit vol me krasjes van kattennagels, niet al te diep gelukkig. Mooie kleurstelling deze Suzuki, zwart met geel:heart_eyes:
Ook zal ik zijn auto, een zilvergrijze VW Polo diesel een keertje doen, omdat mijn hond er een keertje tegenop gesprongen is :|~* en er nu een ondiep, minisicuul krasje in zijn deurpaneel zit. Minste wat ik kan doen is dat op deze manier goed maken. Auto wordt goed afgeleefd dus een erg mooie uitdaging wederom!
 
Iedereen succes met de geplande details.

@maaike je hebt ook genoeg te doen .Succes

Had dit weekend een Triumph Stag op het progamma staan die begeleid zou worden door een Special Guest.
Maar door een onverwachte trip naar London moest deze helaas de afspraak cancellen.
Nu hopen we dat hij alsnog een gaatje kan maken in zijn druk bezette agenda,wordt vervolgd.
Dus morgen even kijken wat het gaat worden of een Range Rover van me oompie of de vivaro van vaders.
 
Volgende klussen komen er aan:

Vw golf
2x Harley Davidson
Opel Antara
Suzuki Vitara
Mercedes CLS
Vw Fox
Een waterscooter (weer eens wat anders).

Verder zal er wel het een en ander bij komen.
 
Inderdaad er staan leuke klussen op stapel. Als Maaike nu al tijdgebrek heeft,....hoe moet dat straks?

De winter was lang maar nu komt "ons" (als in de "buitendetailers" ) seizoen er weer aan.
 
Het kriebelt bij mij ook onwijs.

Gelukkig heb ik me ingehouden en is m'n rugpijn nagenoeg weg.

Binnenkort de rode rakker onder handen nemen.

- Zondag 27 Mei op de meeting in Lelystad het voorbereidende polijstwerk.
- Weekend van 2-3 Juni de puntjes op de i zetten, lees; C-quartz behandeling.

Ik kan niet wachten :grinning:
 
Het was natuurlijk grotendeels de tijdsdruk die me parten speelde, 6 dagen per week werken en dan nog steeds herstellende van een knieblessure die ook nog wel ff aan zal houden. Ff rustig aan, niet teveel en niet overmoedig zijn. Een half uurtje verkeerd staan resulteert al in een irriterende knie.
Gelukkig kan ik weer alles zonder pijn, af en toe een terugslag. Komende weken meer tijd dus volop te doen!
 
BlackPassat zei:
De winter was lang maar nu komt "ons" (als in de "buitendetailers" ) seizoen er weer aan.

Tsja, altijd lastig als je afhankelijk bent van het weer. Weet er alles van.
Ik hoop dat het morgen mooi weer word om wat te doen. Hmm...volgens buienradar morgen regen...]-0

Je zou eigenlijk een mooie binnenruimte moeten hebben..
 
Ben blij dat ik een eigen ruimte heb waar ik lekker kan werken:heart_eyes:

Alleen helaas de laatste tijd veel afspraken die worden verzet]-0