• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Ik weet nog niet ofdat de ladder zelf ook in de C-Quartz moet komen. Ik krijg in ieder geval ruimschoots de tijd (lees: unlimited) om deze ladderwagen weer in perfecte staat te krijgen.

Een show-off zal hier zeker van komen.

En wat betreft de C-Quartz, ik denk dat ik wel een kwart liter nodig heb.....

Tim, is dit speciaal te bestellen of worden het gewoon een stuk of 10 setjes?
 
Binnenkort.
De moeder van alle sportauto’s.
Bouwjaar 1962.
Kleur zwart.
250 C C per cilinder x 12 (3000 C C).
Competitieversie met niet 3, maar 6 carburators.
Short Wheel Based versie voor betere wegligging.
Mocht je er al eentje tegenkomen, voor het geld kun je ook een stuk of 3 Bugatti Veyron's kopen.


Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione
 
Oehhhhhh, die is very very nice R-J. Ik kom graag kijken als het kan/mag.

Voor mij staan er een zwarte Alfa Romeo Mito en een licht blauwe Toyota Auris binnenkort op het programma.
 
hm wow! zitten een paar mooie show offs aan te komen zo te zien...



hier ook volgende week weer een klusje, en wederom een zwaar mishandelde. vandaag alvast even wezen kijken.
 
Zojuist een afspraak gemaakt voor een Volvo 2.40 en 9.40. Geen full details, maar winterprep (half jaar geleden zijn de auto's nog gepolijst en deze meneer is een echte liefhebber)
 
nicknameless zei:
Voor mij staat er een licht blauwe Toyota Auris binnenkort op het programma.

Zoals gezegd, staat deze voor een 2 daagse detail gepland aankomend weekend.

Auris_zps0fc52f6a.jpg
 
Aanstaande zaterdag een Opel Astra sports tourer op bezoek. Is nieuw maar sinds de aanschaf niets aan gedaan. Ben benieuwd hoe de Opel dealer deze heeft afgeleverd. Show off volgt.
 
Voor zondag een metalic groene fiat punto.
Al zeker 2 jaar niet gewassen,het dak is bijna wit uitgeslagen.
Gewoon om eens te kijken wat er mogelijk is met de dapp 900.
Meer een test en leer project.
 
Dit weekend komt er een Clio RS over de vloer:
Dit zal de laatste van het seizoen zijn verwacht ik, ik ben van het weer afhankelijk omdat ik geen ruimte heb.
Maarrrrr dit weekend wordt het prachtig weerw^^w

Ik ben niet zo'n foto maker tijdens mn werk, maar ik zal proberen om er een leuke Show off van te maken.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Voor de komende weekenden een donkerblauw metallic Seat Leon, en een zwart metallic Lancia Delta HF Integrale 16V. Van beiden wordt een show-off gemaakt
 
Op het dak van de Smart kun je weinig doen. Spraytje Reload, meer kun je er niet aan doen.

Ik heb destijds met forumlid Blamm de Smart ForFour van zijn vriendin gedaan. Zij had het dak met smartwax gedaan wat resulteerde in 1 grote vlekken drama.
 
Leuke klussen luitjes maar Robert jan spant toch wel de kroon. Je zou bijna bang worden om de lak te raken als je de indicatie van de waarde leest.