• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Vandaag alleen nog de megane voorzien van een finishing touch. Daarna beginnetje maken met de mazda cx9


6ab09921.jpg



Als er iemand toevallig zin heeft, hulp kan ik wel gebruiken :D
 
BlackPassatJunior en ik werken dit weekend aan een Mercedes E320 CDI uit 2003.
Het valt me altijd op dat een Mercedes er beter uitziet dan dat hij er in werkelijkheid bijstaat, zo ook bij deze. We zullen eens kijken of er wat leuke plaatjes te schieten zijn voor een klein show-offje.
 
@maaike; ja, hij is net gewassen, velgen gereinigd. IronX en Bug Squash gebruikt voorde voorkant, onderkant, motorkap en velgen.

En nu kleien, en daarna dappen! Dus met dappen kan ik wel wat hulp gebruiken. Gelukkig is het veel plaatwerk, weinig hoeken en een supervette aubergine/paarsachtige kleur.

Blackpassat & junior: good luck and have fun.

Edit: gewassen, zoals je ziet is echte diepe glans ver te zoeken:

5faf30c3.jpg
 
Johan, kom maar met die foto´s kerel. Zal wel weer een mooie detail worden.

Na vorige week de jaarlijks terugkomende s8 gedaan hebt, komt volgende week weer een Honda S2000 op de stoep. Deze had ik vorig jaar ook gedaan,^^
 
Ik zou je graag komen helpen, maar hier staat de interieur detail van de Subaru op de planning voor vanmiddag.
Eindelijk wat tijd voor nu en aangezien er dit weekend niet meer mee gereden gaat worden kunnen de stoelen en achterbank ook eens gedaan worden met de extractor.
Succes ermee, ben erg benieuwd wat je aan glans en diepte weet terug te krijgen, maar dat gaat vast helemaal in orde komen!
 
Zal een poging doen.
Net de auto buiten gereden...pffff de krasjes vliegen in de lak als je er alleen al naar kijkt haha...
Veel zand, stof en harde wind. Net de afspraak weten te maken dat ik de auto probeer 2x per jaar te onderhouden. Is dan alleen nodig met een lichte combi.
Anders vliegen de krassen straks helemaal om onze oren.
Zal mij benieuwen wat er aan vervuiling uit de stoelen en matjes gaat komen na 3 jaar.
 
Bedankt voor alle aanmoedigingen luitjes. Jullie ook succes met jullie klussen en bezigheden voor vandaag. Eindelijk goed detailweer voor de open-air-detailers in het weekend
Inmiddels ben ik er wel achter waarom de Poorboys Syn1 nooit een succesvol product is geworden.
Gisteren, na een chat met Soepergrover, had ik het plan opgevat om de Merc. met Syn1 te lijf te gaan, na een worsteling op de motorkap met de rotary en een oranje pad wilde ik op gaan schalen naar geel. Toen sprak BPJ -nog net zichtbaar in een stofwolk van de Syn1- de historische woorden: "schei der maar mee uit pa dat wordt niks, gewoon naar de Monello Forza"
Nou ben ik niet vies van een lekkere discussie maar ik ben het nooit méér met hem eens geweest dan nadat hij me deze tip gaf.
Nu dus lekker aan de gang met Oranje op de PRO en de onvolprezen Monello serie.
 
zojuist de volgende klus op de stoep gekregen, in navolging van de camper die ik onlangs heb mogen aanpakken. Deze moet wel van top tot teen gedaan worden, in ieder geval de buitenkant.

IMG-20120805-00275Medium.jpg

IMG-20120805-00276Medium.jpg

IMG-20120805-00277Medium.jpg

IMG-20120805-00279Medium.jpg

IMG-20120805-00280Medium.jpg

IMG-20120805-00281Medium.jpg

IMG-20120805-00282Medium.jpg

IMG-20120805-00283Medium.jpg
 
wat een werk zeg pfoei! Zal hij wel van opknappen :grinning:
..haal gelijk die verschrikkelijke sticker van de bestuurderskant af.
 
Tis de laatste tijd een beetje een drama.

Alleen de Benzen gedaan. ( en een Corsaatje tussendoor ).Rest is of niet op komen dagen of hebben afegzegdt ( was toch nog te prijzig en gingen dus liever op vakantie ) of hebben de klus verzet.

Maar voor eind september een Volkswagen Gof VI Highline, deep black van april 2012.Is door de dealer afgeleverdt met de welbekende optiepakketten.:weetniet
 
In September ga ik weer verder bij mijn duitse vrienden, in de maand Augustus heb ik (gelukkig) ff rust en kan ik meer andere dingen doen, in de weekenden.

Ik zou de Polo van mijn schoonmoeder doen, maar had daar geen zin in. Dus die moet maar wachten.

Staan in principe 2 auto's op het programma in de maand Augustus:

1) Komend weekend waarschijnlijk de Renault Laguna van me zelf eens onderhanden nemen, is nog helemaal niet gebeurd....

2) Over 2 weken, komt de witte Audi A4 2.0 TFSI Avant S-line (hele mond vol ), bouwjaar 2009 van een goede vriend van me aan bod. Die heeft nog geen waxje gezien sinds die hem nieuw gekocht heeft. Dus daar valt genoeg eer aan te behalen.

En daarna ga ik weer 2 weekenden in September naar Duitsland.
 
Dit weekend gaan BPJ en ik eens voor de eerste keer Plasti-Dippen.
De winterset gaat van Alu/Zwart naar wit. Ben erg benieuwd naar de verwerking, ik schat mijn kwaliteiten met de spuitbus niet zo hoog in. Ach als ik er de winter van 2012-2013 maar mee door kom, dan zien we wel weer verder.
DSCF4277.JPG
 
Morgen de Mitsubishi Carisma van mijn broertje wassen en interieur. Zal wel een flinke klus worden dat wassen gezien hij dit nooit doet.. :D
 
@Ibizasigno: Dan wordt het eens tijd dat hij op gaat letten wat jij allemaal doet :grinning:

Morgen is mijn eigen eerste project aan de beurt, mijn TheeThee, heb er zin an :)_[]
Ga me niet haasten op de auto maar zal toch wel een lange (maar leuke) dag worden...
Het weer wordt ook prima detailweer. Kan eventueel wel naar binnen.
 
Na een te lange stilte hier , komende zaterdag een Beginnende detailer opweg helpen met z`n Astra.

En m`n grootste opdrachtgever komt vrijdag een Passat variant uit `88 brengen ( een 5 cil en 4x4 ).MAg me weer heerlijk uitleven:party: