• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Jep, alle waar naar zijn geld. Als iemand zijn auto netjes wil hebben voor het oog, en als ik de swirls aanwijs zegt ik zie niks... Dan is het wassen kleien autoglym super resine polish erover en bandjes zwart maken klaar. Daar vraag ik natuurlijk ook niet zoveel voor als wanneer iemand zijn auto 100% swirl/krasvrij wil hebben.

En mensen die het niks boeit (mij pa bijvoorbeeld) daar ga ik de auto echt niet van polijsten. Had laatst een kras erop, ben er even met oranje en mezzo overheen gegaan en klaar, de kras is weg en verder doe ik er niks aan. Waarom die moeite doen voor een auto die 2 dagen laten weer in de krasstraat verdwijnt. Broer of niet, ik ben dan eerlijk en zeg die schuursponskrasjes polijst ik weg en verder doe ik er niks aan...
 
Vraag van DB9 is zeer herkenbaar.

Mijn eigen broer heeft een paar maanden geleden een prachtige hagelnieuwe Mercedes Benz C-klasse Station gekocht in de waanzinnig kleur zwart met alle opties. Toen ik hem naast een felicitatie een wasinstructie per e-mail toe zond en vroeg of ik zijn nieuwe auto eens zou behandelen (is tenslotte mijn broer), kreeg ik een keurig antwoord dat er bij hem in de woonplaats een waanzinnig goede wasstraat is die dat perfect doet.
 
LOL @ afficior.

Ik snap absoluut dat mensen het moeilijk vinden om auto's te detailen als hij daags er na toch weer door de wasstraat wordt gehaald.
Zelf heb ik nu 2 auto's gedaan (beiden van mijn vader) en wel gezegd dat ik graag zou zien dat ze op de hand worden gewassen. Paar dagen later een e-mail terug met of ik alle spullen kon bestellen om op de hand te wassen :-b
 
Ook ik heb bijvoorbeeld de gloednieuwe Peugeot 107 en Opel zafira 2004 van mijn vader gedaan. Mijn vader had zelfs al na de aflevering een wasoyl laag gekregen. En ja hoor, overal swirls. Heb toen de wagen behandeld met de DAP. Aangegeven wat hij kon doen om dit te voorkomen. Sinds dien gebruikt hij deze spullen;


Carclean.com - EZ Detail Mini Brush
Monello - Senza Acqua Drying Towel - 70x80cm
Monello - Wash Mitt
Monello - Lavare - 500ml
Monello - Peluche Verde - 45x45cm

Herkenbaar toch:-D? Mijn schoonouders precies hetzelfde. Heb ze laten zien wat de krasstraat aanricht. Heb ze erna niet meer zien wassen omdat ze wachten tot ik 't doe :p Aangezien ze weten dat mijn handjes kriebelen als ik zie dat die auto vies is :D
 
Tis ook weer niet zo dat ik hier wakker van lig en wil er niet te zwaar aan tillen, maar was gewoon benieuwd hoe jullie hier mee omgaan.
Maar goed, iedereen in mijn naaste omgeving weet hoe ik erover denk en men weet waar ze aan toe zijn ;)
 
Ik leg ze meestal dan het verschil uit tussen auto poetsen en detailen :D

Ik mag binnenkort een roze Suzuki Swift weer rood maken voor de verkoop :rules
Dat vind ik altijd de leukere klusjes vooral het resultaat
 
Heb nu eindelijk de info welke auto's ik komend weekend ga doen, is vandaag nog een paar keer gewijzigd.

Voor komend weekend staan deze op het programma:

BMW 1 M
Mini Cabrio Works (echt een hele vette bak is dat) :)
 
Sharif zei:
Heb nu eindelijk de info welke auto's ik komend weekend ga doen, is vandaag nog een paar keer gewijzigd.

Voor komend weekend staan deze op het programma:

BMW 1 M
Mini Cabrio Works (echt een hele vette bak is dat) :)


die works, is dat een nederelandse bak of een duitse?

heb er ook 1 bij mn klanten rond rijden, dik 210 pk in een open mini met een compressor geluidje, heerlijk:party:
 
Is een duitse, donkergroen van buiten met beige leren bekleding, echt topcombinatie en zwarte velgen.
Inderdaad 218 pk!
 
Morgen en Maandag is mijn eigen A3 aan de beurt voor een Full Detail.
Natuurlijk staan de nieuwe AF producten ook op het lijstje van te gebruiken producten.

IMG_6347.jpg
 
En na al het PK-geweld van dit weekend, ga ik (waarschijnlijk) zondag de auto van mijn schoonmoeder doen --> Een VW Polo uit 2011.

En ik moet mijn eigen auto ook eens doen, die heb ik nog steeds niet onder handen genomen....:-"
 
Aficior zei:
Vraag van DB9 is zeer herkenbaar.

Toen ik hem vroeg of ik zijn nieuwe auto eens zou behandelen (is tenslotte mijn broer), kreeg ik een keurig antwoord dat er bij hem in de woonplaats een waanzinnig goede wasstraat is die dat perfect doet.

Aha, dat zal dan dezelfde wasstraat zijn waar mijn schoonbroer ook gaat, want "daar komen veel dikke bakken dus dan zal dat daar wel goed zijn ook" :D