• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Een flinke lap Amerikaans staal,

Zelfs met beetje de bibber heb volgende week een Ford Ranchero van 1964 V8 (juiste datum weet ik te zeggen na de detail) opstaan.
Geen originele lak maar wel veel swirls...:confused: is een mengeling van verschillende kleuren (zilver, paars, echt raar ) Is ook gespoten op de Amerikaanse manier, precies genevelde vernis

In de Carrosserie kunnen ze de kleur zelfs niet uitlezen...

Heb zelfs Prof Polish op de bestelling gezet voor het vele chrome op de wagen.

De Show Off volgt...

hier al een foto van het model;



th_ford-ranchero-500-10.jpg
 
Mijn volgende detail klus wordt de volvo V50 van mijn stiefmoeder. Helaas nog niet de beschikking over een polijstmachine dus gaan we alles op de hand doen. Zal wel eens wat foto's posten wanneer ik er klaar mee ben.
 
McShine zei:
Daar zitten toch zeker 2 fatsoenlijke auto's bij...:)^


Klopt , die 2 Benzen zijn niet de minste;) :D

Maar die zijn van een maat van me.Straks gaat die een paar weken op vakantie en zal ik op z`n huis passen , kan ik lekker detailen bij hem in de grote loods:party: .


Maar waarschijnlijk ook een Mustang mach1 die deze kant op komt:party: :heart_eyes:
 
Dit weekend een Renault Megane Coupe in 't geel, veel vliegroest en een verkleurde achterbumper.

Het wordt m'n eerste klus met een auto die niet van mijzelf is maar van een vriend, ik zal proberen een Show Off te schrijven, dat wordt tevens de eerste.

Had een beetje onderzoek gedaan naar verkleurde bumpers en had begrepen dat het erg lastig gaat worden.
 
Kleurverschil op bumpers zit m meestal in het verschil van ondergrond. Plastic vs metaal, verkleuring van bumpers is vaak erger dan metaal.
Het KAN zijn dat je het verschil kunt minimaliseren, maar helemaal wegkrijgen zal inderdaad lastig worden....
Succes! :ja
 
Komende week (hangt af van het weer welke dag..) een parelmoer witte Fiat500 uit 2009. Heeft nooit de verdiende aandacht gehad, daar gaat nu verandering in komen.
 
planning voor de zomer periode is:

- Toyota Aygo (m'n eigen leasebak)
- Peugeot 206 (nieuwe auto van m'n vriendin)
- Seat Arosa

Gelukkig allemaal kleine autotjes ;)
 
Mijn planning is mijn eigen auto , en die van mijn tweede zoon eens goed aan te pakken , peugeotje kan het wel gebruiken amaai . 8-())

008.jpg

hier met wintervelgen

018.jpg

en hier met zomervelgen .
 
@ Picasso: Wat een ongelofelijk gave velgen (de zomervelgen dan he..) Leuke wagen ook om te doen.

Naast de Fiat 500 ben ik ook nog van plan een zwarte Harley Davidson FatBoy te gaan doen. Deze kan, op het wassen na, binnen gedaan worden. Dat geeft wat meer mogelijkheden met ons klimaat.
Van beiden zal ik voor mezelf een kleine fotoreportage maken. Mocht ik de foto's leuk genoeg vinden dan komen ze ook in de ShowOff te staan.
 
Ik heb me een beetje vergist...:schaam

nicknameless zei:
Binnenkort staat er een Mercedes Benz Vito Combi Luxe Viano CDI 3.0 op het programma voor een full in en exterieur detail.

Betreft de auto van dé directeur.
Werkelijk álles maar dan ook álles zit er op/aan de auto en is voorzien van alle gemakken, inclusief chauffeur

Zo'n eentje dus...
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Vandaag begonnen aan een meerdagen project. Volvo V70 met 360000km op het klokje. Motorkap zit onder de krassen (wintersport en bij het afvegen lagen er wat kleine steentjes onder de sneeuwlaag... rechterkant gekeyd over ± 90cm. Verder wast de eigenaar altijd met het welbekende één emmer met 5l water en dan met regenwater afspoelen en zeem nadrogen systeem.:klap . Drie weken geleden de eigenaar eerst maar eens aan het werk gezet om alle diepe krassen op te vullen met lak.

Interieur: ik heb nog nooit zo'n uitgewoond hok gezien. Beige bekleding neigt naar antraciet.

Helaas (nog) geen foto's aangezien Thunderbirdin het fototoestel mee heeft ivm een feestje (kwam ik te laat achter anders had ik gisteravond nog een aantal voor-foto's gemaakt.

Ben eerst maar eens begonnen met het interieur.