• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

As zondag mag ik een Nissan Micra gaan doen.

Mijn zwagertje heeft hem aangenomen en zei tegen mij dat de auto er best goed uitziet (hij vindt turtle wax al goed spulx-] )
Dus hoop dat het mee gaat vallen en zal hem eens zeggen dat ik de auto's in het vervolg EERST wil zien voor er een afspraak komt :rules

Als ik er tijd voor heb komt er een show off van anders wordt het flink aanpoten 8d
 
morgen terug de astra H van een collega, die ik anderhalf jaar geleden ook al eens deed....hij is echt terug toe aan een stappenplan .

Hier een foto van vorige keer :

deze dus...

IMG_2184.JPG


Het wordt nog eens genieten om hem te doen bij zo'n mooi weer :-"
 
Boh Nick!!!! Ik ben jaloers!!! Absolute droomwagen!! Ik mag zeker niet even komen kijken...... :)_[]
 
Morgen eindelijk kijken of ik de motor wat kan ontdoen van wat swirls. Heb witte en oranje 4 inch pad in huis. Daarnaast word 't volgens mij veel handwerk:confused:

img0072nf.jpg


Heb 'r heel eerlijk gezegd aan zitten denken om hem in te ruilen voor iets meer rechtop motor. Maar ik ben er veel te gek op :heart_eyes:

De blikken die je krijgt, de duimpjes :)^

Edit; de zwarte velgen die 'r onder liggen. Kan ik deze ook polijsten met mn handpads?
 
Jammer dat ik er vandaag weinig tijd voor heb gehad! Morgen kijken of ik er aan toe kom.

Tja mijn auto moet eerst gemaakt worden. Mag ik alle swirls gemaakt door t schade bedrijf wegwerken! Want ik zag al een indoorwasserette daar :-(
 
Een maatje van me kwam zijn "nieuwe" ride laten zien, een Mercedes E320 CDI uit 2003.
Ziet er nog goed uit maar ik zag al wat leuke klussen voor de toekomst:
1. Goeie polijstbeurt,
2. Lederen interieur verzorgen,
3. Motorruimte aanpakken,
4. Type aanduiding van de kofferklep halen,
5. Koplamp restauratie dmv wetsanding.

Het wordt echter moeilijk plannen, onze agenda's lopen nogal uiteen. Zal dus een klus in meerdere bedrijven worden.
 
Beste BlackPassat.
Dat maakt de Show Off zeker niet minder leuk!

En moet je naam niet veranderen in "BlackPassat - Timeshare", in verband met het rijbewijs van je zoon?
Ha ha ha
 
Nou Robert-Jan, ik had in eerste instantie gedacht dat ik het helemaal niet zo leuk zou vinden om het stuur uit handen te geven. Het liefste rijd ik zelf. Maar het is toch wel een apart gevoel dat zo'n kerel (wat toch altijd je "kleine mannetje"blijft) lekker relaxt rond rijdt te sturen. Jazeker ik ben apetrots op hem, en geef daarvoor graag het stuur uit handen.
(modjes: sorry voor de off-topic)
 
Na ik denk al zeker een 8 maanden geen auto meer gedetailed te hebben, mag ik over twee weken een Honda S2000 doen.

Sinds die tijd heb ik alleen mijn eigen auto gedaan en een paar keer simpele wash and waxes in de familie. De eigenaar vroeg of ik de wagen nog een keer uitgebreid wilde behandelen. Blijkbaar was hij tevreden van vorig jaar.

Kijken of ik nog een beetje kan polijsten;)