• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Komende maandag ga ik een Jaguar XJ van '72 doen.
Heeft een bordeauxrode unilak met een redelijke verwering in de lak.

Wel even trickie weer, een unilak, maar testspotje al gedaan, dus ik weet waar ik aan begin.

Show off volgt...
 
Morgen avond een Opel Vectra ophalen, deze heeft allemaal roestpuntjes op de lak liggen.
met een beetje Iron-X zou dat niet teveel moeite moeten zijn, daarna nog polijsten.
Ik heb zo`n anderhalve dag de tijd voor de wagen :rules
 
Hallo mensen, lang geleden dat ik hier nog eens iets mocht aankondigen...met het prachtige weer dit voorjaar is dit niet verwonderlijk ]-0

Volgende week zaterdag heb ik nog eens "iets " waar ik me op mag uitleven :-"

Het onderwerp van dienst staat rechts op de foto....inderdaad een Mercedes Sprinter; één van de ambulances van onze plaatselijke Rode Kruisafdeling!
Omdat ik daar zelf deel van uitmaak, krijg ik de "eer" :party:

Hij wordt steeds gewassen bij een "self" carwash in de buurt en omdat hij zo hoog is, met een telescopische borstel :confused:

Nu heeft hij op het bovenste deel allemaal zwarte strepen van water dat er steeds afliep...deze moeten er dus af.
Doel is dus niet volledig krasvrij maken maar eerder terug opfrissen en een beschermingslaag geven.

hier een foto van het "onderwerp" van dienst :

IMG_4796.JPG


mochten er zich mensen geroepen voelen om te helpen...steeds welkom...
 
Aanstaande maandag een Renault Megane in de geliefde kleur "uni rood" op het programma staan. Eigenaresse heeft met een schuurspons (en dan ook nog eens met het schurende deel) vogelpoep verwijderd..... Ooooeeepsss!!!!

Krassen en doffe plekken van heb ik jou daar!

Dit beloofd een regelrechte horror show-off te worden w^^w

gr. Justin
 
Voorlopig even niks. Moet wel een hobby blijven. Eerst een paar weekenden rondom huis klussen. Dan weer een a3 sportback op het programma.
 
Volgens weekend een Renault Clio uit 1994 op het programma. Daarna stop ik er even mee, heb bijna ieder weekend één en zelf een weekend 2 auto's gehad en ben er wel ff klaar mee.
 
Komende zaterdag een blauw metallic Saab 9-3 turbo Cabrio (eerste generatie) op het 'menu'.

Ben benieuwd hoe veel werk in deze auto zit. Is van een vriend die de auto als dagelijkse (hobby)auto gebruikt. deze week is de kap al gereinigd en opnieuw behandeld. Dus daar hoeft niks aan te gebeuren. Scheelt weer tijd... en hoeft de aandacht alleen maar uit te gaan naar het plaatwerk.
 
Komende avonden trachten deze Lexus wat meer glans te geven...

lexusis200_zpsf109e56a.jpg


lexusis200int_zps23566f75.jpg


De auto is van een neef van mn vrouw: deze bedacht na een jaar of 8 dat hij nog een auto in een garage had staan in de garage onder het appartementengebouw... (hij woont zelf zo'n 360 dagen per jaar elders in het buitenland).

De auto is een jaar of 3 gebruikt en heeft sindsdien stilgestaan...:auw Hij is nu bij de garage om het technisch weer een beetje in orde te krijgen na 8 jaar stilstand..
 
solubel;331673 zei:
Komende avonden trachten deze Lexus wat meer glans te geven..

Dat zal niet moeilijk zijn , stof eraf en je ziet al een wereld van verschil :D

De auto is toch al gewoon gewassen voor je deze bij de garage afleverde ?
(anders heb je meer kans op krasjes door het vuil erop.....)
 
@gsm: het eerste wat de auto gezien heeft is natuurlijk de foamgun. Was al een aardig verschilletje (en ook handig dat je weer naar buiten kon kijken :-b )
 
Hij zag er al prima "bronskleurig" uit voor je deur Lennerd, afgelopen Zaterdag met mijn korte bezoekje en dit gaat een dankbare showoff worden :)^ !
Zie ik hem nu ook echt eens hoe die was LOL. Vooral van binnen ook nog een zeer nette wagen!
Tot van de week dan weer is!
 
Morgen staat deze op het programma. Wordt een dankbare klus denk ik zo. Mijn zwager zal er blij mee zijn...

Vanavond al begonnen met een plaatselijke sneeuwbui en de velgen alvast schoongemaakt.