• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Mijn volgende project: een heuse BMW E9 3.0CS!

Bijzonder project voor mij, (ons!) want in september zullen wij in deze auto naar het stadhuis rijden om elkaar het ja-woord te geven. Een kennis stelt deze prachtwagen beschikbaar, maar voordat de auto gebruikt kan worden moet deze nog door de taxatie. Hiervoor wil de eigenaar hem graag nog wat opgefrist hebben... een hele eer! Kijk er naar uit, het zal geen volledige correctie worden, maar ga er wel mijn best op doen.

IMG_0481.jpeg
 
Nee, het Detailen is volledig weggeëbd. De fietsen krijgen een doodsimpele wasbeurt eens in het half jaar ofzo en thats it.

Blijf niet aan de gang,... Nieuwe bruggen, tijdelijke wegen, nieuwe fietspaden, gravelcrossen, off-road crossen, ganzenstront, boerenstront, modder, gras, naaktslaksplijten, bui in, bui uit, en zo is er nog wel meer,,..
 
  • Leuk
Reactions: Jahe