• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

@ Bart,

dat komt wel goed. Ik heb vandaag (17-10-2010) al het een aan ander voorbereidend werk gedaan:

- wassen
- kleien
- motorruimte
- interieur

Heb hiervan al ruim 50 foto's en nog niet eens van het polijstwerk 8o

Bovenstaande was echt nodig omdat we het anders niet gaan redden op 1 dag aangezien ik zaterdag (23-10-2010) s'avonds moet werken met de band.
 
Hoi allemaal,

ik ga morgen mijn zomervelgen omwisselen voor de welbekende wintervelgen. De zomervelgen ga ik natuurlijk geheel schoonmaken en poetsen. Daar is i op dit moment ook wel erg aan toe:-" Ik ga proberen om daar een show off van te maken. Hierbij een foto van de velg in betere tijden.



img0948l.jpg


Ik hou jullie op de hoogte.

Iwan Raave.
 
:ja

Audi A1
Ambition Pro Line 1.6 TDI 5-bak 77(105) kw(pk) Af-fabriek gechipt naar 145pk
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l

Sprintblauw parel lak\IJszilver metallic Kleur is niet standaard leverbaar, maar besteld via het Individual programma.
Zelfde kleur als de A2 en RS!

Interieur:

Zitplaatsen: Supersportstoelen voor S line
Materiaal: Stoelbekleding leder
Stoelbekleding: Blauw/zwart (Individual)
Dashboard: zwart-zwart
Tapijt: zwart
Hemel: zwart

Meeruitvoering:

Velgen, lichtmetaal 7,5J x 17 "5-arm"-design

Competition kit dakvleugel

Dakbogen in contrastkleur

Supersportstoelen voor S line

Stoelbekleding in leder in blauw/zwart met jetgrijze stiksels en met S line logo op de leuningen

Ventilatierooster omlijsting hoogglans wit

Hemelbekleding in stof zwart

Bagageruimte- en opbergpakket

Airconditioning, volautomatisch

Sportstuurwiel, multifunctioneel in leder, driespaaks

Radio concert

Dynamisch onderstel

Connectivity-pakket

Audi-soundsysteem

Buitenspiegelbehuizing in kleur van de dakboog

ABT chip tuning naar 145pk

Word pas eind Januari geleverd
 
Nee hoor is geen project! En hij is al gestyled naar mijn smaak met de fabrieks opties. Er werd gevraagd of ik een nieuwe auto had gekocht, en antwoord was ja! Beetje off topic....

Bedankt voor de felicitaties!
 
Ik ben heel benieuwd naar de A1 Paulus!

Ik ben benieuwd naar de eerste auto voor het nieuwe seizoen wordt...
Denk dat de BX GTi van mn pa eerst maar weer eens verwend mag worden met zo'n winter!
 
Als de kabouter weer kan bewegen zonder dat dat resulteerd in pijn ga ik een auto van een collega doen: zwart metallic Toyota Corolla Verso D-CAT 177pk van 2008. Met lekker veel swirls en fijne krasjes op de bekende plekken. Een echte wasstraat tijger!
 
Morgen gaan we samen de Astra weer eens onder handen nemen.
Doordat ik de auto nog dagelijks gebruik om van en naar Harderwijk - Bunschoten te komen maakt hij redelijk wat km's en dat is aan de binnen en buitenkant wel te zien.
Aangezien de nieuwe DAP900 ook net binnen is gekomen gaan we die morgen maar eens inwijden ;)

Arjan heeft het er al lange tijd over om de auto eens een keertje helemaal met Dodo te doen (zie een flesje Need for Speed & Lime Prime staan), maar misschien dat het verstandiger is om alleen te clayen en daarna de collinite 845 te gebruiken.

We gaan het zien ;)