• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Ben ik met je eens, maar zelfs met een hele harde lak, met weinig druk, genoeg lube, heb je altijd wat micromarring imo.
En kleien met heel weinig druk, werkt misschien voor de "schonere" oppervlakten, maar onderaan de deuren, rondom de wielkasten zit toch echt vaak wat meer vastgevreten spul, waar je toch ietsje meer druk moet zetten,
 
Ik zal wel even overleggen met de eigenaar wat hij wil. De camper zal regelmatig onderhouden worden. De camper staat na een vakantie altijd binnen. Speciale strepen verwijderaar is aanwezig. Welke sealant heb je het dan over @RedCat?

Ik ben na jaren wax gebruik op de caravan twee jaar geleden overgeschakeld naar een sealant. (Ik heb gekozen voor de sealant van Menzerna).
Ik kan bevestigen dat de bekende zwarte strepen minder zijn dan met wax en dat het reinigen eenvoudiger is geworden.
 
Aankomend weekend deze Mercedes Benz E55 AMG doen.

133033_foto_022.jpg


Huh? Deze heb je toch al een keer gedaan hoor ik jullie al denken. Klopt, de nieuwe eigenaar heeft de weg wederom naar mij gevonden, ditmaal voor een full detail.
 
Vanochtend begonnen aan deze Ford Transit custom. Volgens de eigenaar al een jaar of 2 niks aan schoon gemaakt...
Doel is om het interieur schoon te krijgen. En later de buitenkant maar wat op te frissen.
Het interieur schiet inmiddels mooi op. Maar ik ben er langzamerhand ook wel weer klaar mee o_O

20220430_092925.jpg
20220430_092939.jpg
20220430_093124.jpg
 
Lekker bezig de laatste tijd. Verhuizing, Corona gehad en tijdelijk ergens anders wonen is niet bevorderlijk voor je detailtijd. Gelukkig is dat allemaal achter de rug en kunnen we weer aan de slag. Ik probeer af en toe wat te posten, zitten leuke klusjes bij.
Er staat een klusje op de planning en dat klusje gaat in de Cancoat. Hoeveel auto’s kan je eigenlijk doen met een bus?Naast deze klus komt er nog een Mercedes GLE, Audi A1, motorscooter, KTM Superduke 1290r, BMW GS1250……….en nog een paar projectjes…….daarnaast nog iemand die het ook wil leren en al behoorlijk had ingeslagen bij cc. In een van mijn vorige posts………..eigenaar van dikke camper.
Een van de volgende klussen is deze
CB1A72D5-BE3C-4B44-A595-13798059F0D0.png

Dit merk is mij bekend. Vorige auto van de eigenaar heb ik destijds ook gedaan. Nu deze RCF………lekker dik