• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Poorte

Detailing chief
5 mrt 2021
169
98
54
Zaanstad
51B4D583-DB9B-4970-96E1-AB743901C017.jpeg

Wie kan mij een antwoord geven hoe ik deze plastieken chroom kleurige ring weer netjes krijg?

Pter

Detailing guru
19 jun 2014
552
120
Kansloos om de krassen netjes te verwijderen, het melaninesponsje komt wel vaker voorbij om de krassen te verminderen maar ik zou er niet aan beginnen, je blijft dit toch zien. Als het je eigen auto is en je wil deze 'fabrieksnieuw' :innocent: maken dan zou ik op de sloop kijken voor vervanging ervan. Als het iemand anders zijn auto is alleen schoonmaken en dressing erover.

• Leuk
Reactions: AndyVR en Poorte

Poorte

Detailing chief
5 mrt 2021
169
98
54
Zaanstad
Het is wel mijn eigen auto.
Ze is door de jaren heen vaak gebruikt als ho@er
Verhuis en naar de gemeente stort transport.
Nu ik door de jaartjes wel wat detail spulletjes heb gekocht bij CC en veel gelezen heb hier op het forum wil ik eerst het interieur eens grondig op knappen in plaats de auto weg te doen voor iets nieuws. Gezien de afschrijving,km en ander kosten € ,is het vandaag de dag beter haar te houden en op te rijden. Vandaar mijn vraagje aan jullie kennis en kunnen.

AndyVR

Detailing guru
11 jul 2020
1.448
148
Peer
Je kan het wel wat beter krijgen maar dan heb je toch al wat basis kennis nodig en de nodige producten. Als je alles nog moet aanschaffen, ben je beter af door zoals hierboven al werd gezegd, bij afbraak ofzo te gaan horen.

• Leuk
Reactions: Poorte