• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

51B4D583-DB9B-4970-96E1-AB743901C017.jpeg

Wie kan mij een antwoord geven hoe ik deze plastieken chroom kleurige ring weer netjes krijg?
 
Kansloos om de krassen netjes te verwijderen, het melaninesponsje komt wel vaker voorbij om de krassen te verminderen maar ik zou er niet aan beginnen, je blijft dit toch zien. Als het je eigen auto is en je wil deze 'fabrieksnieuw' :innocent: maken dan zou ik op de sloop kijken voor vervanging ervan. Als het iemand anders zijn auto is alleen schoonmaken en dressing erover.
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
Je kan het wel wat beter krijgen maar dan heb je toch al wat basis kennis nodig en de nodige producten. Als je alles nog moet aanschaffen, ben je beter af door zoals hierboven al werd gezegd, bij afbraak ofzo te gaan horen.
 
Dinsdag moet de auto van mijn schoonmoeder er weer aan geloven.. is nu ruim 2 jaar geleden dat ik daar Nanolex Si3D op heb aangebracht. Ze rijdt er niet veel mee en hij staat altijd onder de carport, dus wat dat betreft de ideale omstandigheden.

Qua bescherming zit ik te dubben of ik de Si3D weer aan kan brengen, ik moet het namelijk onder de carport doen..

IMG_3318.JPG
 
Afhankelijk wat je in huis hebt staan Kan je denk ik weer daarvoor kiezen.
nu met de paas actie misschien mooie kans om bijv Gyeon Pure aan te schaffen.