• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

ja dat zou in theorie kunnen. En ja zie de anderen daar maar van te overtuigen.

Maar Z4 heeft stijlloze deuren dus aan de ramen dicht doen geeft op den duur speling. Achterklep heeft wel een handvat maar klapt dan zo hard dicht daar word ik ook niet vrolijk van dus dan maar wat vingers.
 
Laatst bewerkt:
Door de bij het sluiten van de portieren niet de lak aan te raken maar bijvoorbeeld de ramen of eventueel alleen de deurkruk.
Kofferdeksels hebben over het algemeen altijd wel handgrepen aan de binnenzijde om deze te sluiten. Anders alleen kentekenplaat, achterlichten, etc. aanraken om deze te sluiten.
Zelf doen is nog vrij eenvoudig - anderen ook zo ver krijgen is een grotere uitdaging. ;)

Ikzelf heb kunstof op de raamlijsten zitten, hier pak ik mijn deur altijd vast.
Toch is het gelukt om mijn vriendin dit ook te laten doen, er is dus hoop :p
 
Komende dagen voor het eerst spelen met een extractor! Mijn ouders hebben een Bissel extractor waar ze nooit iets mee doen, dus heb ik deze "te leen" gekregen. Alvast wat boodschappen besteld voor de klus:
1687787087098.png

En de slachtoffer van deze eerste poging wordt de mattenset die bij aankoop in de E39 zat. Gelukkig niet een originele set dus daar durf ik het op te oefenen. o_O
 
Dat is nog een echte auto, heel mooi exemplaar hoor.
Benieuwd hoe de staat van de lak is en hopelijk makkelijk te corrigeren voor je.
 
Over 2 weken de 530d (F11) van m'n collega aanpakken. Vorig jaar gepoetst door een bedrijfje, maar in een jaar al zo vaak door een wasstraat gehaald dat 'ie voor de zomervakantie nog maar een keer moest. Ik heb maar z'n 12u verdeeld over 2 dagen voor de hele klus helaas, dus ik hoop dat Gyeon Compound op een cutting pad voldoende gaat zijn. CanCoat Evo erop, uurtje later een laagje Cure, en dan hopen dat het goed gaat wanneer hij naar huis rijd. :D Toch al minder leuk met z'n tijdsdruk/planning. Maar de Fünfer zal er vast van opknappen :joy:

IMG_7055.jpeg
IMG_7054.jpeg
IMG_7053.jpeg


Ik kom alleen de Gyeon deurstickertjes te kort. Heeft er iemand toevallig over?
 
Laatst bewerkt:
Ja, ze noemen het British Racing Green, maar die is toch écht wat donkerder origineel voor zover ik weet....
Maar oke, het is een mooi kleurtje, waar na een coating al helemaal een dikke glans op zou moeten komen :rolleyes:
Eens kijken of ik het nog niet verleerd ben :p
 
  • Leuk
Reactions: GeBas en RoCo
Zojuist is deze mastodont gebracht. Gelukkig 2 dagen tijd voor.
Maar past niet in m'n garage, dus buiten bezig. Bedenk nu net dat m'n pop-up tent waarschijnlijk net wel/net niet groot genoeg is :laughing:
Misschien dan toch maar waxen ipv Gyeon CanCoat. Wax kan gelijk wel wat druppen regen hebben, CanCoat met een laagje Cure moet wel ff 4uurtjes uitharden.
tempImagedpHjmi.jpg