• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Aficior;300823 zei:
Binnenkort.
De moeder van alle sportauto’s.
Bouwjaar 1962.
Kleur zwart.
250 C C per cilinder x 12 (3000 C C).
Competitieversie met niet 3, maar 6 carburators.
Short Wheel Based versie voor betere wegligging.
Mocht je er al eentje tegenkomen, voor het geld kun je ook een stuk of 3 Bugatti Veyron's kopen.


Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione

Best car ever8-()) hier wil ik zeker foto's van zien..:party: :party:
 
Ik verheug mij er ook zeer op kan ik zeggen. En reken maar dat ik wat foto’s zal maken, alleen moet ik dat natuurlijk eerst aan de gelukkige eigenaar vragen.
 
Vandaag begonnen met de Traction Avant Sport(1948) van mijn vader.
Het is een uni zwarte auto, dus ik ben begonnen met finale op wit, en dat gaf al een hele verbetering!
Ik denk zo rond de 80-85% resultaat.
Verder opschalen durf ik niet, omdat de witte pads al erg zwart werden.

Zal proberen foto's te maken, maar ons fototoestel werkt niet meer zoals het zou horen.
De motorkap en dak klaar, en ziet er schitterend uit! (al zeg ik het zelf)

Maar goed, daarna staat de 2cv nog op de planning en een Jaguar S type.
 
Komende Zaterdag een van onderstaande twee, 2 weken later de volgende..
b670c8490e03de606ce5df8d5b1f0ec7.jpg

e3ea96ff193583ded203a2b99bb0a262.jpg


Foto's geleend van internet.
 
Zo, dat is aardig wat oppervlakte auto. Heb er zelf eens in mogen rijden met een flinke diesel er in, schiet zo onder je kont vandaan! Het enige dat ik jammer vond is dat ondanks dat alle opties waren aangevinkt, ik nog steeds met de hand een hendel omhoog moest halen om m'n stoel naar voren te verschuiven..
 
Mijn volgende echte detail over een maand word een zilveren Mercedes 350 SL?
Denk uit 1979, deze word in mei als trouwauto gebruikt.
Maar de eigenaar weet nog niet of onder de motorkap gedetaild mag worden, omdat deze nog zo is als van uit de fabriek.
Ben nog aan het kijken wat ik voor de cabriokap ga gebruiken.
Nog even het forum afspeuren, met de reviews in de webshop kom ik niet veel verder.
Zijn alle producten een beetje 50/50, wat betreft goed of niet goed.
Maar raggtop lijkt er toch wel een beetje uit te springen.
Na het polijsten ben ik er ook nog niet uit, wat ik als bescherming aanbreng.
Heb gister zelf de dj natural 2.0 wax aangebracht op mijn zwarte auto, en wat een glans.
Maar heb er zin in, gelukkig niet zo groot als de Mercedes R500 als de laatste keer. :)
 
Land Rover Discovery 3 2.7 TDV6 HSE.

Zo een dus:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Alleen dan ipv zwart geleverd in de kleurstelling zwart met alleen maar swirls. Die auto heeft nog nooit een fatsoenlijke wasbeurt gehad, dus daar zal veel tijd in gaan zitten. :)

Verder mijn eigen Renault Twingo voor een full-detail en een Mitsubishi Outlander die ik al eens aangepakt had, maar waar we nu met de DAP overheen mogen gaan. :party:
 
Morgen een Toyota Aygo (2013) op het programma en half april een Ford Focus (model '98-'05). Verder mijn eigen Ibiza nog wel weer voor een mooie detailbeurt, wellicht dat er tussendoor nog meer komt.
 
Zo'n 1 dus....

8516742726_43238d3cea_m.jpg


Het klaar maken van een Alfa spider 916
Nog erg veel werk maar doe kalm aan ( zal wel moeten ivm gezondheid) en laat de zon straks maar komen :-b
 
m'n vriendin haar wagen moet dringend eens onder handen genomen worden, ik denk dat het al 2 maand geleden is dat hij nog gepoetst is geweest
 
normaal wel, ze heeft hem al 6jaar en hij is regelmatig door de carwash gegaan!
in september heb ik hem eens met blackhole met de hand en een laagje EGP erop.

Nu zou ik er eens m'n poliermachine willen op testen :D
 
Mijn Volvo gaat niet meer lukken helaas, hoewel daar veel eer aan te behalen was geweest. De opvolger wordt zoals het er nu uit ziet een donkerrode Seat Ibiza 1.9 TDI uit 2003. Die ziet er van buiten vrij goed uit, maar binnenin mag er wel eens een extractor doorheen :-b
 
Morgen eens even me kia picanto 2011 weer laten glimmen.
Namelijk als volgt;

Wassen met dodo juice.
Velgen met dodo juice.
Stofzuigen.
QD+ vernevelen om hem nog wat boost te geven op de oilwax die er nog op zit.
Banden insmeren met wolfgang 3.0
Binnenkant eens goed insmeren met ultimate quick detailer.
En verder misschien nog wat kleine dingen.

Detailse morgen
 
dit weekend er toch niet in geslaagd om m'n vriendin haar auto onder handen te nemen;
vandaag de mijne enkel kunnen wassen en met de eerste zon m'n swirls ontdekt.
Nu eens kijken om een DAP aan te schaffen en de mijne ook eens tiptop te zetten